주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : P]
총
27
건 중
27
건 출력
1/2
페이지
제한항목
World advertising research center
검색결과제한
자료유형
기사
(27)
저자
Bartsch, Anne; Kloß, Andrea
(1)
Chan, Terri H.; Tse, Caleb H.; Hung, Kineta
(1)
Charry, K.M.
(1)
Charry, Karine M.
(1)
Chohan, Raeesah; Watson, Richard; Pitt, Leyland
(1)
Choi, H.; Yoo, K.; Baek, T.H.; Reid, L.N.; Macias, W.
(1)
Choi, Hojoon; Yoo, Kyunga; Hyun Baek, Tae; Reid, Leonard N.; Macias, Wendy
(1)
Eisend, Martin
(1)
Folse, J.A.G.; Moulard, J.G.; Raggio, R.D.
(1)
Fong Yee Chan, Fanny; Lowe, Ben
(1)
Herrewijn, L.; Poels, K.
(1)
Ketelaar, Paul Edwin; van't Riet, Jonathan; Thorbjornsen, Helge; Buijzen, Moniek
(1)
Kim, Sora; Haley, Eric
(1)
Li, C.; Tsai, W.-H.S.; Soruco, G.
(1)
Li, Cong; Sunny Tsai, Wan-Hsiu; Soruco, Gonzalo
(1)
Meijers, Marijn H. C.; Noordewier, Marret K.; Verlegh, Peeter W. J.; Willems, Winne; Smit, Edith G.
(1)
Myers, S.D.; Royne, M.B.; Deitz, G.
(1)
Myers, Susan D.; Royne, Marla B.; Deitz, George
(1)
Naderer, Brigitte; Matthes, Jörg; Zeller, Patrick
(1)
Newman, N.; Oates, C.J.
(1)
Shin, Jiye; Chae, Heeju; Ko, Eunju
(1)
Shoenberger, Heather; Kim, Eunjin (Anna)
(1)
Tessitore, T.; Geuens, M.
(1)
Tessitore, Tina; Geuens, Maggie
(1)
Verlegh, Peeter W.J.; Fransen, Marieke L.; Kirmani, Amna
(1)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
World advertising research center
(27)
발행년도
2013
(7)
2018
(6)
2014
(5)
2015
(2)
2017
(2)
2019
(2)
2020
(2)
2012
(1)
더보기
(3)
더보기 취소
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
Paradoxical side effects of green advertising: how purchasing green products may instigate licensing effects for consumers with a weak environmental identity
저자
Meijers, Marijn H. C.; Noordewier, Marret K.; Verlegh, Peeter W. J.; Willems, Winne; Smit, Edith G.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2020
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Parental mediation of food marketing communications aimed at children
저자
Newman, N.; Oates, C.J.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Perceived ‘Hispanicness’versus ‘Americanness’
저자
Li, Cong; Sunny Tsai, Wan-Hsiu; Soruco, Gonzalo
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Perceived `Hispanicness' versus `Americanness': a study of brand ethnicity with Hispanic consumers
저자
Li, C.; Tsai, W.-H.S.; Soruco, G.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Personalized charity advertising. Can personalized prosocial messages promote empathy, attitude change, and helping intentions toward stigmatized social groups?
저자
Bartsch, Anne; Kloß, Andrea
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Perspectives: client–agency opportunism: how does it happen and what can we do about it?
저자
Chohan, Raeesah; Watson, Richard; Pitt, Leyland
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2020
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Persuasion in advertising: when does it work, and when does it not?
저자
Verlegh, Peeter W.J.; Fransen, Marieke L.; Kirmani, Amna
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Persuasion knowledge and third-person perceptions in advertising: the moderating effect of regulatory competence
저자
Eisend, Martin
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Placing snacks in children's movies: cognitive, evaluative, and conative effects of product placements with character product interaction
저자
Naderer, Brigitte; Matthes, Jörg; Zeller, Patrick
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Positive uncertainty: the benefit of the doubt in advertising
저자
Ketelaar, Paul Edwin; van't Riet, Jonathan; Thorbjornsen, Helge; Buijzen, Moniek
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
PP for ‘product placement’or ‘puzzled public’?
저자
Tessitore, Tina; Geuens, Maggie
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
PP for `product placement' or `puzzled public'? The effectiveness of symbols as warnings of product placement and the moderating role of brand recall
저자
Tessitore, T.; Geuens, M.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Preannouncement messages: impetus for electronic word-of-mouth
저자
Zhang, Hao; Choi, Yung Kyun
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Presence and effects of health and nutrition-related (HNR) claims with benefit-seeking and risk-avoidance appeals in female-orientated magazine food advertisements
저자
Choi, Hojoon; Yoo, Kyunga; Hyun Baek, Tae; Reid, Leonard N.; Macias, Wendy
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Presence and effects of health- and nutrition-related (HNR) claims with benefit-seeking and risk-avoidance appeals in female-oriented magazine food advertisements
저자
Choi, H.; Yoo, K.; Baek, T.H.; Reid, L.N.; Macias, W.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Processes and effects of targeted online advertising among children
저자
van Reijmersdal, Eva A.; Rozendaal, Esther; Smink, Nadia; van Noort, Guda; Buijzen, Moniek
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Productivity and impact in advertising research since the millennium: a profiling and investigation of drivers of impact
저자
Chan, Terri H.; Tse, Caleb H.; Hung, Kineta
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Product placement and the promotion of healthy food to pre-adolescents
저자
Charry, Karine M.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Product placement and the promotion of healthy food to pre-adolescents: when popular TV series make carrots look cool
저자
Charry, K.M.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Product placement as leveraged marketing communications: the role of wishful identification, brand trust, and brand buying behaviours
저자
Shoenberger, Heather; Kim, Eunjin (Anna)
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
2
임시보관함보기
하단메뉴