충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : P]
27건 중 27건 출력
1/2 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Paradoxical side effects of green advertising: how purchasing green products may instigate licensing effects for consumers with a weak environmental identity 미리보기
저자
Meijers, Marijn H. C.; Noordewier, Marret K.; Verlegh, Peeter W. J.; Willems, Winne; Smit, Edith G.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2020
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Parental mediation of food marketing communications aimed at children 미리보기
저자
Newman, N.; Oates, C.J.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Perceived ‘Hispanicness’versus ‘Americanness’ 미리보기
저자
Li, Cong; Sunny Tsai, Wan-Hsiu; Soruco, Gonzalo
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Perceived `Hispanicness' versus `Americanness': a study of brand ethnicity with Hispanic consumers 미리보기
저자
Li, C.; Tsai, W.-H.S.; Soruco, G.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Personalized charity advertising. Can personalized prosocial messages promote empathy, attitude change, and helping intentions toward stigmatized social groups? 미리보기
저자
Bartsch, Anne; Kloß, Andrea
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Perspectives: client–agency opportunism: how does it happen and what can we do about it? 미리보기
저자
Chohan, Raeesah; Watson, Richard; Pitt, Leyland
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2020
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Persuasion in advertising: when does it work, and when does it not? 미리보기
저자
Verlegh, Peeter W.J.; Fransen, Marieke L.; Kirmani, Amna
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Persuasion knowledge and third-person perceptions in advertising: the moderating effect of regulatory competence 미리보기
저자
Eisend, Martin
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Placing snacks in children's movies: cognitive, evaluative, and conative effects of product placements with character product interaction 미리보기
저자
Naderer, Brigitte; Matthes, Jörg; Zeller, Patrick
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Positive uncertainty: the benefit of the doubt in advertising 미리보기
저자
Ketelaar, Paul Edwin; van't Riet, Jonathan; Thorbjornsen, Helge; Buijzen, Moniek
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
PP for ‘product placement’or ‘puzzled public’? 미리보기
저자
Tessitore, Tina; Geuens, Maggie
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
PP for `product placement' or `puzzled public'? The effectiveness of symbols as warnings of product placement and the moderating role of brand recall 미리보기
저자
Tessitore, T.; Geuens, M.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Preannouncement messages: impetus for electronic word-of-mouth 미리보기
저자
Zhang, Hao; Choi, Yung Kyun
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Presence and effects of health and nutrition-related (HNR) claims with benefit-seeking and risk-avoidance appeals in female-orientated magazine food advertisements 미리보기
저자
Choi, Hojoon; Yoo, Kyunga; Hyun Baek, Tae; Reid, Leonard N.; Macias, Wendy
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Presence and effects of health- and nutrition-related (HNR) claims with benefit-seeking and risk-avoidance appeals in female-oriented magazine food advertisements 미리보기
저자
Choi, H.; Yoo, K.; Baek, T.H.; Reid, L.N.; Macias, W.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Processes and effects of targeted online advertising among children 미리보기
저자
van Reijmersdal, Eva A.; Rozendaal, Esther; Smink, Nadia; van Noort, Guda; Buijzen, Moniek
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Productivity and impact in advertising research since the millennium: a profiling and investigation of drivers of impact 미리보기
저자
Chan, Terri H.; Tse, Caleb H.; Hung, Kineta
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Product placement and the promotion of healthy food to pre-adolescents 미리보기
저자
Charry, Karine M.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Product placement and the promotion of healthy food to pre-adolescents: when popular TV series make carrots look cool 미리보기
저자
Charry, K.M.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Product placement as leveraged marketing communications: the role of wishful identification, brand trust, and brand buying behaviours 미리보기
저자
Shoenberger, Heather; Kim, Eunjin (Anna)
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 

하단메뉴