충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : P]
27건 중 27건 출력
2/2 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
21.
서명
Product placement practices in prime-time television programmes in Hong Kong 미리보기
저자
Fong Yee Chan, Fanny; Lowe, Ben
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
22.
서명
Programme-ad congruence: Integrating advertising and entertainment 미리보기
저자
Myers, S.D.; Royne, M.B.; Deitz, G.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
23.
서명
Programme–ad congruence 미리보기
저자
Myers, Susan D.; Royne, Marla B.; Deitz, George
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
24.
서명
Propaganda strategies of Korean war-era leaflets 미리보기
저자
Kim, Sora; Haley, Eric
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
25.
서명
Psychological ownership: a social marketing advertising message appeal? Not for women 미리보기
저자
Folse, J.A.G.; Moulard, J.G.; Raggio, R.D.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
26.
서명
Putting brands into play: how game difficulty and player experiences influence the effectiveness of in-game advertising 미리보기
저자
Herrewijn, L.; Poels, K.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
27.
서명
The power of e-WOM using the hashtag: focusing on SNS advertising of SPA brands 미리보기
저자
Shin, Jiye; Chae, Heeju; Ko, Eunju
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 

하단메뉴