충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : R]
17건 중 17건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Realer than Real: Retail Hyperreality and the Encoding of "Authentic" Cultural Symbolism 미리보기
저자
Solomon, M. R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Recalling Events: Examples as Cues in Behavioral Questions 미리보기
저자
Simmons, C.; Phillips, J.; Bickart, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Relationship Marketing, Gender and Culture: Implications for Consumer Behavior 미리보기
저자
Arnold, K. A.; Bianchi, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Research In Exploring The Online Consumer Experience 미리보기
저자
Weinberg, B. D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Rhetorics of Resistance, Discourses of Discontent 미리보기
저자
Fischer, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Rituals Three Gifts and Why Consumer Researchers Should Care 미리보기
저자
Arnould, E. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Role of Consumer Relationships with a Brand in Brand Extensions: Some Exploratory Findings 미리보기
저자
Park, J.-W.; Kim, K.-H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
The Real Thing: Conceptualizing Authenticity in a Commodity Culture 미리보기
저자
Fisher, D.; Murray, J. B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
The Red-Faced Customer: Investigating Embarrassment in the Context of Consumer Purchase 미리보기
저자
Dahl, D. W.; Manchanda, R. V.; Argo, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
The Retailer as Master of Asymmetric Price Competition: Experimental, Empirical, and Simulation-Based Results 미리보기
저자
Heath, T. B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
The Revival of Projective Techniques: Past, Present and Future Perspectives 미리보기
저자
Chang, J. E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
The Role and Impact of External Recommendations in Decision Making 미리보기
저자
Fitzsimons, G. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
The Role of Attributions in Evaluating Exchange Relationships 미리보기
저자
Tsiros, M.; Mittal, V.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
The Role of Collaboration in Consumers' In-Store Decisions 미리보기
저자
Fisher, R. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
The Role of Customers' Arousal for Retail Stores-Results from An Experimental Pilot Study Using Electrodermal Activity as Indicator 미리보기
저자
Groeppel-Klein, A.; Baun, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
The Role of Price in Choice of Brands: A New Conjoint Approach 미리보기
저자
Ventura, R.; Auty, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
The Role of Selective Hypothesis Testing in the Overestimation of Price-Quality Correlation 미리보기
저자
Cronley, M. L.; Kellaris, J. J.; Kardes, F. R.; Posavac, S. S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴