충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : R]
8건 중 8건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Reasoning About Online and Offline Service Experiences: The Role of Domain-specificity in the Formation of Service Expectations 미리보기
저자
Bhatnagar, N.; Lurie, N. H.; Zeithaml, V.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Recapturing Humanity: Embeddedness in Market Communities 미리보기
저자
Varman, R.; Belk, R.; Costa, J. A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Reducing Competitive Ad Interference By Varying Advertising Context: A Test of Network Models of Memory 미리보기
저자
Unnava, H. R.; Rajagopal, P.; Raju, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Regaining Dignity Through Possessions: Materialism in the Nazi Camps 미리보기
저자
Klein, J. G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Retail Redlining-An Initial Formulation 미리보기
저자
D Rozario, D.; Williams, J. D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
The Relationship between Rational and Experiential Processing: Conflict, Complicity, or Independence? 미리보기
저자
Dube, L.; Mukherjee, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
The Role of Brand/Cause Fit in the Effectiveness of Cause-Related Marketing Campaigns 미리보기
저자
Pracejus, J. W.; Olsen, G. D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
The Role of Reference Points in Evaluating Price Information 미리보기
저자
Chernev, A.; Wheeler, S. C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴