충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : R]
20건 중 20건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Regulatory Focus, Feature Positive Effect, and Message Framing 미리보기
저자
Zhao, G.; Pechmann, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Regulatory Focus, Feature Positive Effect, and Message Framing 미리보기
저자
Zhao, G.; Pechmann, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Relationships Among Individual, Institutional, and System Level Public Trust: A Case for Consumer Evaluations of Food Safety 미리보기
저자
Ekici, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Relationships Among Individual, Institutional, and System Level Public Trust: A Case for Consumer Evaluations of Food Safety 미리보기
저자
Ekici, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Relationship Stages and Consumption Patterns: Variations in Object Attachment and Importance of the Brand 미리보기
저자
Saaksjarvi, M.; Kedzior, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Relationship Stages and Consumption Patterns: Variations in Object Attachment and Importance of the Brand 미리보기
저자
Saaksjarvi, M.; Kedzior, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Remembering Prices: Numeric Cognition, Language, and Price Recall 미리보기
저자
Luna, D.; Kim, H. M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Remembering Prices: Numeric Cognition, Language, and Price Recall 미리보기
저자
Luna, D.; Kim, H. M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Revisiting the Cultural Identity Model: Sojourners' Negotiations of Identity and Consumption Experiences 미리보기
저자
Tambyah, S. K.; Chng, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Revisiting the Cultural Identity Model: Sojourners' Negotiations of Identity and Consumption Experiences 미리보기
저자
Tambyah, S. K.; Chng, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
The Role of Consumer Inferences About Price Discounts in Influencing Switching Behavior 미리보기
저자
Choi, B.; Ahluwalia, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
The Role of Consumer Inferences About Price Discounts in Influencing Switching Behavior 미리보기
저자
Choi, B.; Ahluwalia, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
The Role of Meta-Cognitive Experiences in Reason-based Choices for the Self vs. Others 미리보기
저자
Cho, H.; Brown, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
The Role of Meta-Cognitive Experiences in Reason-based Choices for the Self vs. Others 미리보기
저자
Cho, H.; Brown, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
The Role of Mindfulness in Consumer Behavior 미리보기
저자
Dong, W.; Brunel, F. F.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
The Role of Mindfulness in Consumer Behavior 미리보기
저자
Dong, W.; Brunel, F. F.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
The Role of Self-Affirmation in Consumer Persuasion 미리보기
저자
Brinol, P.; Petty, R. E.; Gallardo, I.; DeMarree, K. G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
The Role of Self-Affirmation in Consumer Persuasion 미리보기
저자
Brinol, P.; Petty, R. E.; Gallardo, I.; DeMarree, K. G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
The Role of Self in Evaluation of Advertisements with Highly Attractive Models 미리보기
저자
Pillai, R. G.; Whang, Y.-O.; Harris, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
The Role of Self in Evaluation of Advertisements with Highly Attractive Models 미리보기
저자
Pillai, R. G.; Whang, Y.-O.; Harris, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴