주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : R]
총
22
건 중
22
건 출력
1/2
페이지
제한항목
2008
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
검색결과제한
자료유형
기사
(22)
저자
Audrain-Pontevia, A.-F.; Balague, C.
(1)
Bhargave, R.
(1)
Brendl, M.; Lynch, J.; Folkes, V.; Harding, L.; Sternthal, B.
(1)
Bruyneel, S.
(1)
Carvalho, S.
(1)
Chang, C.-T.; Lee, Y.-K.
(1)
Dimofte, C.; Yalch, R.
(1)
Gunasti, K.; Baumgartner, H.; Ding, M.
(1)
Horcajo, J.; See, Y.H.M.; Brinol, P.; Petty, R.
(1)
Hur, W.-M.; Kim, M.; Park, K.
(1)
Irmak, C.; Antonuk, B.; Sen, S.
(1)
Komarova, Y.; Poynor, C.
(1)
Kulkarni, A.; Otnes, C.; Ruth, J.; White, T.
(1)
Madupu, V.; Krishnan, B.
(1)
Mantonakis, A.; Whittlesea, B.W.A.
(1)
Mao, H.; Yang, X.
(1)
Miller, E.G.
(1)
Mohanty, P.
(1)
Rajah, E.; Marshall, R.; Nam, I.
(1)
Raju, S.; Rajagopal, P.
(1)
Rucker, D.D.
(1)
Trudel, R.; Cotte, J.
(1)
더보기
(17)
더보기 취소
출판사
Association for Consumer Research
(22)
발행년도
2008
(22)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
A ReExamination of Post-Experience Advertising Effects: The Moderating Role of Accuracy Motivation
저자
Gunasti, K.; Baumgartner, H.; Ding, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Real Consumers Have Curves: The Effects of Body Esteem and Weight on Consumer Responses to Marketing Stimuli
저자
Miller, E.G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Relationship Glue: Customers and Marketers Co-Creating a Purchase Experience
저자
Rajah, E.; Marshall, R.; Nam, I.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Remembering What Was New: The Role of Stimlus Novelty in Retrospective Evaluation of Experiences
저자
Bhargave, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Remembering Words and Brands after a Perception of Discrepancy
저자
Mantonakis, A.; Whittlesea, B.W.A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Resolving Dilemmas Posed by Personal Sacrifices: Facilitators and Hindrances to Charitable Giving
저자
Carvalho, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Responding to Ethical and Competence Failures
저자
Raju, S.; Rajagopal, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Reward or Punish: Willingness to Pay for Ethically-Produced Goods
저자
Trudel, R.; Cotte, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Rigor in Information Processing Research
저자
Brendl, M.; Lynch, J.; Folkes, V.; Harding, L.; Sternthal, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Role of Incongruity and `Aha' Effect in Positive Affect Experienced from Visual Metaphors
저자
Mohanty, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
The Relationship between Online Brand Community Participation and Consciousness of Kind, Moral Responsibility, and Shared Rituals and Traditions
저자
Madupu, V.; Krishnan, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
The Relationships Between Dissatisfaction, Complaints and Subsequent Behavior in Electronic Marketplace
저자
Audrain-Pontevia, A.-F.; Balague, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
The Robin Hoods of the Information Age: The Differential Effects of Financial and Time Expenditures on Sharing
저자
Komarova, Y.; Poynor, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
The Role of Cognitive Processes in Overcoming Self-Control Failures
저자
Bruyneel, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
The Role of Commitment on the Customer Benefits-Loyalty Relationship in the Service Context
저자
Hur, W.-M.; Kim, M.; Park, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
The Role of Congruence Theory in Consumer Response to Business-to-Consumer Gift Giving
저자
Kulkarni, A.; Otnes, C.; Ruth, J.; White, T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
The Role of Creative Cognitions on Consumer Feature Reliance
저자
Mao, H.; Yang, X.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
The Role of Mortality Salience in Consumer Persuasion
저자
Horcajo, J.; See, Y.H.M.; Brinol, P.; Petty, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
The Role of Power In Consumer Behavior: New Perspectives and Insights
저자
Rucker, D.D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
The Role of Product Category Familiarity in Self-Referent Advertising
저자
Dimofte, C.; Yalch, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
2
임시보관함보기
하단메뉴