충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : R]
22건 중 22건 출력
1/2 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
A ReExamination of Post-Experience Advertising Effects: The Moderating Role of Accuracy Motivation 미리보기
저자
Gunasti, K.; Baumgartner, H.; Ding, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Real Consumers Have Curves: The Effects of Body Esteem and Weight on Consumer Responses to Marketing Stimuli 미리보기
저자
Miller, E.G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Relationship Glue: Customers and Marketers Co-Creating a Purchase Experience 미리보기
저자
Rajah, E.; Marshall, R.; Nam, I.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Remembering What Was New: The Role of Stimlus Novelty in Retrospective Evaluation of Experiences 미리보기
저자
Bhargave, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Remembering Words and Brands after a Perception of Discrepancy 미리보기
저자
Mantonakis, A.; Whittlesea, B.W.A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Resolving Dilemmas Posed by Personal Sacrifices: Facilitators and Hindrances to Charitable Giving 미리보기
저자
Carvalho, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Responding to Ethical and Competence Failures 미리보기
저자
Raju, S.; Rajagopal, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Reward or Punish: Willingness to Pay for Ethically-Produced Goods 미리보기
저자
Trudel, R.; Cotte, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Rigor in Information Processing Research 미리보기
저자
Brendl, M.; Lynch, J.; Folkes, V.; Harding, L.; Sternthal, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Role of Incongruity and `Aha' Effect in Positive Affect Experienced from Visual Metaphors 미리보기
저자
Mohanty, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
The Relationship between Online Brand Community Participation and Consciousness of Kind, Moral Responsibility, and Shared Rituals and Traditions 미리보기
저자
Madupu, V.; Krishnan, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
The Relationships Between Dissatisfaction, Complaints and Subsequent Behavior in Electronic Marketplace 미리보기
저자
Audrain-Pontevia, A.-F.; Balague, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
The Robin Hoods of the Information Age: The Differential Effects of Financial and Time Expenditures on Sharing 미리보기
저자
Komarova, Y.; Poynor, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
The Role of Cognitive Processes in Overcoming Self-Control Failures 미리보기
저자
Bruyneel, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
The Role of Commitment on the Customer Benefits-Loyalty Relationship in the Service Context 미리보기
저자
Hur, W.-M.; Kim, M.; Park, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
The Role of Congruence Theory in Consumer Response to Business-to-Consumer Gift Giving 미리보기
저자
Kulkarni, A.; Otnes, C.; Ruth, J.; White, T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
The Role of Creative Cognitions on Consumer Feature Reliance 미리보기
저자
Mao, H.; Yang, X.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
The Role of Mortality Salience in Consumer Persuasion 미리보기
저자
Horcajo, J.; See, Y.H.M.; Brinol, P.; Petty, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
The Role of Power In Consumer Behavior: New Perspectives and Insights 미리보기
저자
Rucker, D.D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
The Role of Product Category Familiarity in Self-Referent Advertising 미리보기
저자
Dimofte, C.; Yalch, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 

하단메뉴