충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : R]
11건 중 11건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Raising Red Flags: The Change in Deceptive Advertising of Weight Loss Products After the Federal Trade Commission's 2003 Red Flag Initiative 미리보기
저자
Avery, R.J.; Cawley, J.H.; Eisenberg, M.; Cantor, J.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Raising Red Flags: The Change in Deceptive Advertising of Weight Loss Products After the Federal Trade Commission's 2003 Red Flag Initiative 미리보기
저자
Avery, R.J.; Cawley, J.H.; Eisenberg, M.; Cantor, J.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Reacquiring Consumer Waste: Treasure in Our Trash? 미리보기
저자
Brosius, N.; Fernandez, K.V.; Cherrier, H.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Recovering Hidden Buyer-Seller Relationship States to Measure the Return on Marketing Investment in Business-to-Business Markets 미리보기
저자
Luo, A.; Kumar, V.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Reexamining the Market Share-Customer Satisfaction Relationship 미리보기
저자
Rego, L.L.; Morgan, N.A.; Fornell, C.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Reinventing Marketing and Public Policy for the Twenty-First Century: An Editorial Statement 미리보기
저자
Stewart, D.W.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Reinventing Marketing and Public Policy for the Twenty-First Century: An Editorial Statement 미리보기
저자
Stewart, D.W.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Relationship Velocity: Toward A Theory of Relationship Dynamics 미리보기
저자
Palmatier, R.W.; Houston, M.B.; Dant, R.P.; Grewal, D.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Retailer Private-Label Margins: The Role of Supplier and Quality-Tier Differentiation 미리보기
저자
Braak, A.t.; Dekimpe, M.G.; Geyskens, I.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Retailers' Use of Partially Comparative Pricing: From Across-Category to Within-Category Effects 미리보기
저자
Miniard, P.W.; Mohammed, S.M.; Barone, M.J.; Alvarez, C.M.O.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Rising from the Ashes: How Brands and Categories Can Overcome Product-Harm Crises 미리보기
저자
Cleeren, K.; van Heerde, H.J.; Dekimpe, M.G.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴