충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : R]
247건 중 247건 출력
10/13 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
181.
서명
The Role of Corporate Associations in New Product Evaluation 미리보기
저자
Madrigal, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
182.
서명
The Role of Creative Cognitions on Consumer Feature Reliance 미리보기
저자
Mao, H.; Yang, X.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
183.
서명
The Role of Cultural Identity and Personal Relevance on Risk Perception and Avoidance 미리보기
저자
Carvalho, S.W.; Block, L.G.; Sivaramakrishnan, S.; Manchanda, R.; Mitakakis, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
184.
서명
The Role of Cultural Identity and Personal Relevance on Risk Perception and Avoidance 미리보기
저자
Carvalho, S.W.; Block, L.G.; Sivaramakrishnan, S.; Manchanda, R.; Mitakakis, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
185.
서명
The Role of Culture in the Assimilation of Materialistic Values: The Case of South African Society 미리보기
저자
Hunt, J.M.; Scarborough, C.K.; Hoenig, S.; Klein, N.; Chip, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
186.
서명
The Role of Customers' Arousal for Retail Stores-Results from An Experimental Pilot Study Using Electrodermal Activity as Indicator 미리보기
저자
Groeppel-Klein, A.; Baun, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
187.
서명
The Role of Emotional Attachment in Consumers' Responses to Service Changes 미리보기
저자
Scott, M.; Mende, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
188.
서명
The Role of Expectations and Organization in the Encoding and Use of Memory-Based Information: What Not to Forget About Memory Research 미리보기
저자
Heckler, S. E.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
189.
서명
The Role of Expectations in Set-Size Evaluations 미리보기
저자
Hanna, R.; Swain, S.; Brasel, S. A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
190.
서명
The Role of Exploration in Creating Online Shopping Value 미리보기
저자
Demangeot, C.; Broderick, A.J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
191.
서명
The Role of Exploration in Creating Online Shopping Value 미리보기
저자
Demangeot, C.; Broderick, A.J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
192.
서명
The Role of Fictionality on Gender Differences in Responses to Emotional Melodramatic Entertainment 미리보기
저자
Argo, J. J.; Zhu, R.; Dahl, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
193.
서명
The Role of Goal-Related Associations in Judgment and Behavior 미리보기
저자
Labroo, A. A.; Lee, A. Y.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
194.
서명
The Role of Goals in the Relationship Between Counterfactual Thinking and Behavioral Intentions 미리보기
저자
Sivaraman, A.; Krishnamurthy, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
195.
서명
The Role of Goals in the Relationship Between Counterfactual Thinking and Behavioral Intentions 미리보기
저자
Sivaraman, A.; Krishnamurthy, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
196.
서명
The Role of Hispanic Ethnic Identification on Reference Group Influence 미리보기
저자
Webster, C.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
197.
서명
The Role of Hispanic Ethnic Identification on Reference Group Influence 미리보기
저자
Webster, C.;Faircloth, J. B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
198.
서명
The Role of Implicit Associations Between Motivation and Affect in Goal Pursuit 미리보기
저자
Fishbach, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
199.
서명
The Role of ``Interpretive Communities'' in the Interpretation of ``Open Text'' Advertisements 미리보기
저자
Yannopoulou, N.; Elliott, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
200.
서명
The Role of ``Interpretive Communities'' in the Interpretation of ``Open Text'' Advertisements 미리보기
저자
Yannopoulou, N.; Elliott, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 다음 맨뒤

하단메뉴