충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : R]
247건 중 247건 출력
3/13 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
41.
서명
Reducing the Spoiler Effect in Experiential Consumption 미리보기
저자
Tsang, A.S.L.; Yan, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
42.
서명
Re-Examination of Maximization: Psychometric Assessment and Derivation of a Short Form of the Maximization Scale 미리보기
저자
Nenkov, G.Y.; Morrin, M.; Ward, A.; Schwartz, B.; Hulland, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
43.
서명
Re-Examination of Maximization: Psychometric Assessment and Derivation of a Short Form of the Maximization Scale 미리보기
저자
Nenkov, G.Y.; Morrin, M.; Ward, A.; Schwartz, B.; Hulland, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
44.
서명
Refraining Ikea: Commodity-Signs, Consumer Creativity, and the Social/Self Dialectic 미리보기
저자
Ritson, M
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
45.
서명
Refraining Ikea: Commodity-Signs, Consumer Creativity, and the Social/Self Dialectic 미리보기
저자
Ritson, M.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
46.
서명
Reframing the Embodied Consumer as Cyborg A Posthumanist Epistemology of Consumption 미리보기
저자
Giesler, M.; Venkatesh, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
47.
서명
Regaining Dignity Through Possessions: Materialism in the Nazi Camps 미리보기
저자
Klein, J. G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
48.
서명
Regulatory Fit, Attitudes, and Loyalty: The Interactive Effect of Chronic and Situational Regulatory Focus 미리보기
저자
Tugut, M.; Arnold, M.J.; Ganesh-Pillai, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
49.
서명
Regulatory Focus and the Use of Time in the Evaluation of Persuasive Messages 미리보기
저자
Sellier, A.-L.; Sternthal, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
50.
서명
Regulatory Focus, Feature Positive Effect, and Message Framing 미리보기
저자
Zhao, G.; Pechmann, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
51.
서명
Regulatory Focus, Feature Positive Effect, and Message Framing 미리보기
저자
Zhao, G.; Pechmann, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
52.
서명
Reimagining Charity: Kiva's Ideology of Entrepreneurial Charity 미리보기
저자
Bajde, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
53.
서명
Relational versus Group Collectivism and Optimal Distinctiveness in a Consumption Context 미리보기
저자
Kreuzbauer, R.; Lin, S.; Chiu, C.-Y.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
54.
서명
Relational versus Group Collectivism and Optimal Distinctiveness in a Consumption Context 미리보기
저자
Kreuzbauer, R.; Lin, S.; Chiu, C.-Y.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
55.
서명
Relationship Glue: Customers and Marketers Co-Creating a Purchase Experience 미리보기
저자
Rajah, E.; Marshall, R.; Nam, I.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
56.
서명
Relationship Marketing, Gender and Culture: Implications for Consumer Behavior 미리보기
저자
Arnold, K. A.; Bianchi, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
57.
서명
Relationship Proneness-The Concept, Its Dimensions and Indicators 미리보기
저자
Marcati, A.; Barbaranelli, C.; Vecchione, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
58.
서명
Relationships Among Individual, Institutional, and System Level Public Trust: A Case for Consumer Evaluations of Food Safety 미리보기
저자
Ekici, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
59.
서명
Relationships Among Individual, Institutional, and System Level Public Trust: A Case for Consumer Evaluations of Food Safety 미리보기
저자
Ekici, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
60.
서명
Relationships Can Disappear in a Puff of Smoke: A Test of TMT and Risk Perceptions on Smoking Behavior 미리보기
저자
Martin, I.; Kamins, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 다음 맨뒤

하단메뉴