충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : R]
247건 중 247건 출력
4/13 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
61.
서명
Relationship Stages and Consumption Patterns: Variations in Object Attachment and Importance of the Brand 미리보기
저자
Saaksjarvi, M.; Kedzior, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
62.
서명
Relationship Stages and Consumption Patterns: Variations in Object Attachment and Importance of the Brand 미리보기
저자
Saaksjarvi, M.; Kedzior, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
63.
서명
Relative Influence in Purchase Decision Making: Married, Cohabitating, and Homosexual Couples 미리보기
저자
Reiss, M. C.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
64.
서명
Reliable and Valid Measurement of Memory Content and Structure as a Function of Brand Usage Patterns 미리보기
저자
Finlay, K
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
65.
서명
Reliable and Valid Measurement of Memory Content and Structure as a Function of Brand Usage Patterns 미리보기
저자
Finlay, K.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
66.
서명
Religion and Consumption: The Profane Sacred 미리보기
저자
Ger, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
67.
서명
Religious Influence on Consumer Behavior: Classification and Measurement 미리보기
저자
Lord, K. R.; Putrevu, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
68.
서명
Religious Material Culture: Morality, Modernity, and Aesthetics 미리보기
저자
Ger, G.; Wilk, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
69.
서명
Remembering Prices: Numeric Cognition, Language, and Price Recall 미리보기
저자
Luna, D.; Kim, H. M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
70.
서명
Remembering Prices: Numeric Cognition, Language, and Price Recall 미리보기
저자
Luna, D.; Kim, H. M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
71.
서명
Remembering Taste Experiences: Constructed Preferences from Suggestion 미리보기
저자
Wudarzewski, A.; Mantonakis, A.; Clifasefi, S.; Bernstein, D.; Loftus, E.F.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
72.
서명
Remembering Taste Experiences: Constructed Preferences from Suggestion 미리보기
저자
Wudarzewski, A.; Mantonakis, A.; Clifasefi, S.; Bernstein, D.; Loftus, E.F.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
73.
서명
Remembering What Was New: The Role of Stimlus Novelty in Retrospective Evaluation of Experiences 미리보기
저자
Bhargave, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
74.
서명
Remembering Words and Brands after a Perception of Discrepancy 미리보기
저자
Mantonakis, A.; Whittlesea, B.W.A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
75.
서명
Removing Social Desirability Bias with Indirect Questioning: Is the Cure Worse than the Disease? 미리보기
저자
Fisher, R. J.;Tellis, G. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
76.
서명
Report of the 2011 ACR Long-Term Planning Task Force (Open to all) 미리보기
저자
Shavitt, S.; Stellner, W.H.; Inman, J.J.; Huber, J.; Lehmann, D.; Deighton, J.; Price, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
77.
서명
Repositioning Demand Artifacts in Consumer Research 미리보기
저자
Perrien, J.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
78.
서명
Representing Consumer Research: A Novel Approach 미리보기
저자
Brown, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
79.
서명
Reproducing and Subverting the Global Hierarchy: Revisiting Advertising in a Postcolonial Setting 미리보기
저자
Varman, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
80.
서명
Reproducing and Subverting the Global Hierarchy: Revisiting Advertising in a Postcolonial Setting 미리보기
저자
Varman, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 다음 맨뒤

하단메뉴