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American Marketing Association
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저자
Crosby, L.A.
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Avery, R.J.; Cawley, J.H.; Eisenberg, M.; Cantor, J.
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Stewart, D.W.
(2)
Anderson, Laurel; Spanjol, Jelena; Jefferies, Josephine Go; Ostrom, Amy L.; Baker, Courtney Nations; Bone, Sterling A.; Downey, Hilary; Mende, Martin; Rapp, Justine M.
(1)
Anderson, E.T.; Simester, D.I.
(1)
Andreasen, A.R.
(1)
Ascarza, Eva
(1)
Barasz, Kate; Kim, Tami; John, Leslie K.
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Bower, A.B.; Maxham, J.G.
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Braak, A.t.; Dekimpe, M.G.; Geyskens, I.
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Brosius, N.; Fernandez, K.V.; Cherrier, H.
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Bruno, H.A.; Che, H.; Dutta, S.
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Busse, Meghan R.; Israeli, Ayelet; Zettelmeyer, Florian
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Cleeren, K.; van Heerde, H.J.; Dekimpe, M.G.
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Czinkota, M.
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Dotzel, Thomas; Shankar, Venkatesh
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Edelman, B.; Brandi, W.
(1)
Ellickson, P.B.; Misra, S.; Nair, H.S.
(1)
Epp, A.M.; Schau, H.J.; Price, L.L.
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Gijsenberg, Maarten J.
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Gilbride, Timothy J.; Inman, J. Jeffrey; Stilley, Karen Melville
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Gill, Manpreet; Sridhar, Shrihari; Grewal, Rajdeep
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Gneezy, A.; Gneezy, U.; Lauga, D.O.
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Gundlach, Gregory T.; Manning, Kenneth C.; Cannon, Joseph P.
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Gupta, S.
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American Marketing Association
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American Marketing Association]
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AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
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20
30
50
100
61.
서명
The Relationship Between Retail Price Promotions and Regular Price Purchases
저자
Mulhern, F. J.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1995
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
62.
서명
The Relationships of Competition and Demographics to the Pricing of Health Insurance Premiums in Affordable Care Act—Era Health Insurance Markets
저자
O Connor, Genevieve E.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
63.
서명
The Relative Effects of Business-to-Business (vs. Business-to-Consumer) Service Innovations on Firm Value and Firm Risk: An Empirical Analysis
저자
Dotzel, Thomas; Shankar, Venkatesh
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
64.
서명
The Relative Influence of Economic and Relational Direct Marketing Communications on Buying Behavior in Business-to-Business Markets
저자
Kim, Kihyun Hannah; Kumar, V.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
65.
서명
The Resource-Advantage Theory of Competition: Dynamics, Path Dependencies, and Evolutionary Dimensions
저자
Hunt, S. D
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
66.
서명
The Rise of the Sharing Economy: Estimating the Impact of Airbnb on the Hotel Industry
저자
Zervas, Georgios; Proserpio, Davide; Byers, John W.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
67.
서명
The Role of Books and Book Reviews in the Knowledge Dissemination Process
저자
Zinkhan, G. M.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1995
자료유형
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원문제공마감년
68.
서명
The Role of Brands and Mediating Technologies in Assembling Long-Distance Family Practices
저자
Epp, A.M.; Schau, H.J.; Price, L.L.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
69.
서명
The Role of Cheif Marketing Officers for Venture Capital Funding: Endowing New Ventures with Marketing Legitimacy
저자
Homburg, C.; Hahn, A.; Bornemann, T.; Sandner, P.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
70.
서명
The Role of Culture in International Relationship Marketing
저자
Samaha, S.A.; Beck, J.T.; Palmatier, R.W.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
71.
서명
The Role of (Dis)similarity in (Mis)predicting Others' Preferences
저자
Barasz, Kate; Kim, Tami; John, Leslie K.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
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72.
서명
The Role of Marketer-Generated Content in Customer Engagement Marketing
저자
Meire, Matthijs; Hewett, Kelly; Ballings, Michel; Kumar, V.; Van den Poel, Dirk
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
73.
서명
The Role of Market Orientation in Advertising Spending During Economic Collapse: The Case of Turkey in 2001
저자
Ozturan, P.; Ozsomer, A.; Pieters, R.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
74.
서명
The Role of Mere Closeness: How Geographic Proximity Affects Social Influence
저자
Meyners, Jannik; Barrot, Christian; Becker, Jan U.; Goldenberg, Jacob
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
75.
서명
The Role of the Partner Brand's Social Media Power in Brand Alliances
저자
Kupfer, Ann-Kristin; Holte, Nora Pähler vor der; Kübler, Raoul V.; Hennig-Thurau, Thorsten
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
76.
서명
The Role of the Scale Parameter in the Estimation and Comparison of Multinomial Logit Models
저자
Swait, J.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
77.
서명
The Role of Within-Trip Dynamics in Unplanned Versus Planned Purchase Behavior
저자
Gilbride, Timothy J.; Inman, J. Jeffrey; Stilley, Karen Melville
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
78.
서명
The Rule of Repulsion Consumers are looking down nowadays
저자
Smith, J.W.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
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