충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : R]
247건 중 247건 출력
1/13 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
A ReExamination of Post-Experience Advertising Effects: The Moderating Role of Accuracy Motivation 미리보기
저자
Gunasti, K.; Baumgartner, H.; Ding, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
A Re-Examination of the Relative Persuasiveness of Comparative and Noncomparative Advertising 미리보기
저자
Miniard, P. W.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
A Re-Examination of the Relative Persuasiveness of Comparative and Noncomparative Advertising 미리보기
저자
Miniard, P. W.;Barone, M. J.;Rose, R. L.;Manning, K. C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
A Regulatory Focus-Reactance Perspective of Consumer Reward Preferences in Loyalty Programs 미리보기
저자
Tugut, M.; Arnold, M.J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
A Research of the Effect of Gift Promotion and Its Spillover Effect 미리보기
저자
Tseng, C.-H.; Lou, Y.-C.; Bei, L.-T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
A Research of the Effect of Gift Promotion and Its Spillover Effect 미리보기
저자
Tseng, C.-H.; Lou, Y.-C.; Bei, L.-T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
A Role of Referring Website on Online Shopping Behavior 미리보기
저자
Chung, H.; Park, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
A Role of Referring Website on Online Shopping Behavior 미리보기
저자
Chung, H.; Park, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
A Room with a Viewpoint: Using Normative Appeals to Motivate Energy Conservation in a Hotel Setting 미리보기
저자
Goldstein, N. J.; Cialdini, R. B.; Griskevicius, V.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Race, Place, and Consumption: The Role of Urban Gardening in the Construction of African American Identity and Community on the West Side of Chicago 미리보기
저자
Oswald, L. R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Ranking: Is It Really Sequential Choice? 미리보기
저자
Schibrowsky, J. A.;Peltier, J. W.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Reactance and Choice: The Role of the Timing of Information 미리보기
저자
Min, K. S.; West, P. M.; Huber, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Reactance Revisited: Why Absence Makes the Heart Grow Fonder 미리보기
저자
Zemack-Rugar, Y.; Fitzsimons, G. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Real Consumers Have Curves: The Effects of Body Esteem and Weight on Consumer Responses to Marketing Stimuli 미리보기
저자
Miller, E.G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Realer than Real: Retail Hyperreality and the Encoding of "Authentic" Cultural Symbolism 미리보기
저자
Solomon, M. R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Really-Low Involvement Consumer Learning 미리보기
저자
Tuan Pham, M.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Real Things: The Social and Symbolic Value of Genuine Products and Brands 미리보기
저자
Grayson, K
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Real Things: The Social and Symbolic Value of Genuine Products and Brands 미리보기
저자
Grayson, K.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Real-Time Ad Processing: Tracing Dynamic Responses 미리보기
저자
MacLachlan, D. L.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Reasoning About Online and Offline Service Experiences: The Role of Domain-specificity in the Formation of Service Expectations 미리보기
저자
Bhatnagar, N.; Lurie, N. H.; Zeithaml, V.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 다음 맨뒤

하단메뉴