충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : R]
247건 중 247건 출력
13/13 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
241.
서명
The Role Representation in Behavioral Intent Questions 미리보기
저자
Levav, J.; Fitzsimons, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
242.
서명
The Roles of Affective and Cognitive Components of Attitudes in the Context of High-Stakes Healthcare Decisions 미리보기
저자
King, T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
243.
서명
The Roles of Affective and Cognitive Components of Attitudes in the Context of High-Stakes Healthcare Decisions 미리보기
저자
King, T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
244.
서명
The Roles of Consumer Ethnocentricity and Attitude Toward a Foreign Culture in processing Foreign Country-of-Origin Advertisements 미리보기
저자
Moon, B.-J
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
245.
서명
The Roles of Consumer Ethnocentricity and Attitude Toward a Foreign Culture in processing Foreign Country-of-Origin Advertisements 미리보기
저자
Moon, B.-J.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
246.
서명
The Roles of Perceived Value, Perceived Equity and Relational Commitment in a Disconfirmation Paradigm Framework: An Initial Assessment in a `Relationship-Rich' Consumption Environment 미리보기
저자
Musa, R.; Pallister, J.; Robson, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
247.
서명
The Roles of Product Characteristics and Framing Effects in the Effectiveness of Cause-Related Marketing 미리보기
저자
Chang, C.-T.; Lee, Y.-K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 11 12 13 

하단메뉴