충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : S]
34건 중 34건 출력
1/2 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Sadness, Anxiety and the Ordering of Future Events 미리보기
저자
Raghunathan, R.; Corfman, K. P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Santa Claus is Coming to Town: Assimilation of Christmas in Japan 미리보기
저자
Kimura, J.; Belk, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Schematic Processing of Brand Information: The Impact of Causally Central Attributes on the Responses to Brands 미리보기
저자
Jee, J.; Sohn, D.; Lee, W.-N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Self-Construal, Reference Groups and Brand Meaning 미리보기
저자
Escalas, J. E.; Bettman, J. R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Self-Enhancing through Consumption 미리보기
저자
Meng, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Self-Generated Validity Effects in Consumer Research 미리보기
저자
Chandon, P.; Morwitz, V. G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Self-Report and Behavioral Measures in Product Evaluation and Haptic Information: Is What I Say How I Feel? 미리보기
저자
Peck, J.; Childers, T. L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Self-Sympathy in the Short-Term: Self-Other Differences in Long-Term Benefits and Short-Term Costs 미리보기
저자
Ebert, J. E. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Selling Tragedy: The Commodification of Ground Zero 미리보기
저자
Marcoux, J.-S.; Legoux, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Service Validity and Service Reliability of Search, Experience and Credence Services: A Vignette Study 미리보기
저자
Galetzka, M.; Pruyn, A. T. H.; Verhoeven, J. W. M.; Pieterse, M. E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Shifting Reference Points & Fleeting Pleasures 미리보기
저자
Heyman, J. E.; Mellers, B.; Tishcenko, S.; Schwartz, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
"Should I Trust My Feelings or Not?" The Metacognition of Affect as Information in Judgment 미리보기
저자
Avnet, T.; Pham, M. T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Similarity, Predictive Accuracy and Assumed Similarity Among Dyads: Substantive and Methodological Issues 미리보기
저자
Cotte, J.; Chowdhury, T. G.; Kenny, D. A.; Ratneshwar, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Simple Payments and Complex Rewards: Consumers' Preference for Complexity in Payment versus Reward Schedules 미리보기
저자
Meyvis, T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Sinolization of a Western Holiday: The Sweethearts' Christmas 미리보기
저자
Zhao, X.; Belk, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Situational, Contextual, and Personality Variables that Increase Consumer Focus on Non-Alignable Attributes 미리보기
저자
Nasco, S. A.; Chakravarti, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Skill-Based Habits of Use and Consumer Choice 미리보기
저자
Murray, K. B.; Haubl, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Social Norms and Shelf Space Strategies: Influencing Consumer Purchase Decisions at the Retail Shelf 미리보기
저자
Montoya, D. Y.; Mandel, N.; Nowlis, S. M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Some Methodological Advances in Intergenerational Consumer Research on the Family 미리보기
저자
Wilkie, W. L.; Moore, E. S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Source Perceptions and the Persuasiveness of Internet World-of-Mouth Communication 미리보기
저자
Schlosser, A. E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 

하단메뉴