주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : S]
총
23
건 중
23
건 출력
1/2
페이지
제한항목
2007
Association for Consumer Research
검색결과제한
자료유형
기사
(23)
저자
Atalay, S.; Press, M.
(1)
Blut, M.; Evanschitzky, H.; Vogel, V.; Ahlert, D.
(1)
Corus, C.; Ozanne, J. L.
(1)
Cowart, K. O.; Fox, G. L.; Wilson, A. E.
(1)
Craig, A.; Leak, R.; Poynor, C.
(1)
Czellar, S.
(1)
DeRosia, E. D.; Christensen, G. L.
(1)
Deshpande, S.
(1)
Goldstein, N. J.; Cialdini, R. B.
(1)
Goss, R. J.; Handley, I.
(1)
Jarnebrant, P.; Johnson, E.; Toubia, O.
(1)
Lai, A.-L.; Dermody, J.; Hanmer-Lloyd, S.
(1)
Ma, Z.; Faber, A.; Dube, L.
(1)
Moore, D.; Wurster, D.
(1)
Nielsen, J.; Shapiro, S.
(1)
Pavia, T.; Mason, M.
(1)
Richard, M.-O.; Chebat, J.-C.; Yang, Z.; Laroche, M.
(1)
Rindfleisch, A.; Burroughs, J. E.; Wong, N.
(1)
Suri, R.; Kohli, C.; Monroe, K. B.
(1)
Ulusoy, E.
(1)
Urminsky, O.; Kivetz, R.
(1)
Van den Bergh, B.; Dewitte, S.; Warlop, L.
(1)
Yip, J.
(1)
더보기
(18)
더보기 취소
출판사
Association for Consumer Research
(23)
발행년도
2007
(23)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
A Structural Look At Consumer Innovativeness and Self-Congruence In New Product Purchases
저자
Cowart, K. O.; Fox, G. L.; Wilson, A. E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Sacred Songs, Secular Words: Discourse on the Consumption of Religious Music
저자
Yip, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Scarcity's Effects on Evaluation of Prices
저자
Suri, R.; Kohli, C.; Monroe, K. B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Scenes from a Street: Visual Impact of Globalization on Consumptionscapes
저자
Ulusoy, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Scope Insensitivity in the Service of the Rational Self: The "Mere Token" Effect
저자
Urminsky, O.; Kivetz, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Segmenting and Targeting American University Students to Promote Responsible Alcohol Use: A Case for Applying Social Marketing Principles
저자
Deshpande, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Selective Versus Comprehensive Processors: Gender Differences in Web Consumer Behavior
저자
Richard, M.-O.; Chebat, J.-C.; Yang, Z.; Laroche, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Self-Brand Connections and Brand Resonance: The Role of Gender and Consumer Emotions
저자
Moore, D.; Wurster, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Self-Monitoring and Status Motivation: An Implicit Cognition Perspective
저자
Czellar, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Sex-related Cues Instigate the Urge to Splurge. How An Incidental Visceral State Renders Subsequent Behavior, Judgment and Decision-Making More Impulsive
저자
Van den Bergh, B.; Dewitte, S.; Warlop, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Shedding the Cocoon: A "Mortal Embodiment" Perspective of Organ Donation in Supporting and Enhancing Life
저자
Lai, A.-L.; Dermody, J.; Hanmer-Lloyd, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Side Effects From Fear: The Automatic Inhibition of Threat-Relevant Brand Advertising
저자
Nielsen, J.; Shapiro, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Small Gains or Smaller Losses: Optimal Price Promotions and the Silver Lining Effect
저자
Jarnebrant, P.; Johnson, E.; Toubia, O.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Space, the Final Frontier: Consumer Adaptation, Resistance and Redefinition of Spatial Limitation in the Marketspace
저자
Pavia, T.; Mason, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Spinning Fantasies into Consumer Attitudes: A Fantasy-Realization Perspective of Attitude Formation
저자
Goss, R. J.; Handley, I.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Stinkin' Inconvenience! How Consumers Experience and Respond to Disgust
저자
Atalay, S.; Press, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Stress and Eating: Disentangling the Effects of Psychological, Autonomic and Endocrine Components of Stress Response
저자
Ma, Z.; Faber, A.; Dube, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Sustained Consumer Fascination
저자
Corus, C.; Ozanne, J. L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Switching Barriers in the Four-Stage Loyalty Model
저자
Blut, M.; Evanschitzky, H.; Vogel, V.; Ahlert, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
The Safety of Objects: An Examination of Materialism and Brand Connections
저자
Rindfleisch, A.; Burroughs, J. E.; Wong, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
2
임시보관함보기
하단메뉴