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1.
서명
Sales and sincerity: The role of relational framing in word-of-mouth marketing 미리보기
저자
Tuk, M. A.; Verlegh, P. W.; Smidts, A.; Wigboldus, D. H.
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2009
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2.
서명
Say the right thing: Apologies, reputability, and punishment 미리보기
저자
Wooten, D. B.
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2009
자료유형
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3.
서명
Scale-dependent automatic shifts in brand evaluation standards 미리보기
저자
Dimofte, C. V.; Johansson, J. K.
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2009
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4.
서명
Schadenfreude as a consumption-related emotion: Feeling happiness about the downfall of another's product 미리보기
저자
Sundie, J. M.; Ward, J. C.; Beal, D. J.; Chin, W. W.; Geiger-Oneto, S.
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2009
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5.
서명
Self-regulation of consumer decision making and behavior: The role of implementation intentions 미리보기
저자
Gollwitzer, P. M.; Sheeran, P.
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2009
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6.
서명
Social contract theory and the ethics of deception in consumer research 미리보기
저자
Smith, N. C.; Kimmel, A. J.; Klein, J. G.
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2009
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7.
서명
Social identity threat and consumer preferences 미리보기
저자
White, K.; Argo, J. J.
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2009
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8.
서명
Suppressing feelings: A double-edged sword to consumer judgment and choice 미리보기
저자
Qiu, C.; Lee, Y. H.; Yeung, C. W.
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2009
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원문제공마감년
9.
서명
The self and the brand 미리보기
저자
Kirmani, A.
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2009
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