주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : S]
총
16
건 중
16
건 출력
1/1
페이지
제한항목
2012
American Marketing Association]
검색결과제한
자료유형
기사
(16)
저자
Aravindakshan, A.; Peters, K.; Naik, P.A.
(1)
Brady, M.K.; Voorhees, C.M.; Brusco, M.J.
(1)
Craig, A.W.; Loureiro, Y.K.; Wood, S.; Vendemia, J.M.C.
(1)
Czaplewski, A.J.; McNulty, P.; Olson, E.M.
(1)
Dellaert, B.G.C.; Haubl, G.
(1)
Dennis, J.M.; DiSogra, C.
(1)
Dhar, R.; Wertenbroch, K.
(1)
Dunn, L.; Dahl, D.W.
(1)
Epstein, M.J.; Yuthas, K.
(1)
Flint, K.
(1)
Henderson, N.R.
(1)
Mancuso, J.; Stuth, K.
(1)
McNeal, M.
(1)
Sridhar, S.; Srinivasan, R.
(1)
Thomadsen, R.
(1)
unknown
(1)
더보기
(11)
더보기 취소
출판사
American Marketing Association
(10)
American Marketing Association]
(6)
발행년도
2012
(16)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
Saying More with Less
저자
Flint, K.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Scaling Effective Education for the Poor in Developing Countries: A Report from the Field
저자
Epstein, M.J.; Yuthas, K.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Searching in Choice Mode: Consumer Decision Processes in Product Search with Recommendations
저자
Dellaert, B.G.C.; Haubl, G.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Seeking an Expanding Competitor: How Product Line Expansion Can Increase All Firms' Profits
저자
Thomadsen, R.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Self-Signaling and the Costs and Benefits of Temptation in Consumer Choice
저자
Dhar, R.; Wertenbroch, K.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Self-Threat and Product Failure: How Internal Attributions of Blame Affect Consumer Complaining Behavior
저자
Dunn, L.; Dahl, D.W.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Service Sweethearting: Its Antecedents and Customer Consequences
저자
Brady, M.K.; Voorhees, C.M.; Brusco, M.J.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Social Influence Effects in Online Product Ratings
저자
Sridhar, S.; Srinivasan, R.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Spatiotemporal Allocation of Advertising Budgets
저자
Aravindakshan, A.; Peters, K.; Naik, P.A.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Staying Power
저자
Dennis, J.M.; DiSogra, C.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Suspicious Minds: Exploring Neural Processes During Exposure to Deceptive Advertising
저자
Craig, A.W.; Loureiro, Y.K.; Wood, S.; Vendemia, J.M.C.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
The Second Screen Finally Gets Its Due
저자
Mancuso, J.; Stuth, K.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
THE SECRET TO VIRAL SUCCESS What compels online video viewers to share clips with their social networks?
저자
McNeal, M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
The Smell of Success
저자
Czaplewski, A.J.; McNulty, P.; Olson, E.M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
The Social Cocktail: An Exclusive Interview Marketers mix traditional and social media, physical experiences and a layered content plan with a splash of Madonna to create global citizenship for their consumers
저자
unknown
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
The Spoken Words Don't Change, but the Listening Does
저자
Henderson, N.R.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
임시보관함보기
하단메뉴