주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : S]
총
12
건 중
12
건 출력
1/1
페이지
제한항목
2015
American Marketing Association]
검색결과제한
자료유형
기사
(12)
저자
Aggarwal, P.; Zhao, M.
(1)
Bolander, Willy; Satornino, Cinthia B.; Hughes, Douglas E.; Ferris, Gerald R.
(1)
Brown, Alexander L.; Lahey, Joanna N.
(1)
Gao, Haibing; Xie, Jinhong; Wang, Qi; Wilbur, Kenneth C.
(1)
Gardete, Pedro M.
(1)
Liu, Peggy J.; Lamberton, Cait; Haws, Kelly L.
(1)
Sotgiu, Francesca; Gielens, Katrijn
(1)
Steenkamp, Jan-Benedict E. M.; Maydeu-Olivares, Alberto
(1)
Stourm, Valeria; Bradlow, Eric T.; Fader, Peter S.
(1)
Viswanathan, Madhubalan; Venugopal, Srinivas
(1)
Zhu, M.; Ratner, R.K.
(1)
Zhu, Y.; Dukes, A.
(1)
더보기
(7)
더보기 취소
출판사
American Marketing Association]
(8)
American Marketing Association
(4)
발행년도
2015
(12)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
Scarcity Polarizes Preferences: The Impact on Choice Among Multiple Items in a Product Class
저자
Zhu, M.; Ratner, R.K.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Seeing the Big Picture: The Effect of Height on the Level of Construal
저자
Aggarwal, P.; Zhao, M.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Selective Reporting of Factual Content by Commercial Media
저자
Zhu, Y.; Dukes, A.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Should Ad Spending Increase or Decrease Before a Recall Announcement? The Marketing—Finance Interface in Product-Harm Crisis Management
저자
Gao, Haibing; Xie, Jinhong; Wang, Qi; Wilbur, Kenneth C.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Should Firms Use Small Financial Benefits to Express Appreciation to Consumers? Understanding and Avoiding Trivialization Effects
저자
Liu, Peggy J.; Lamberton, Cait; Haws, Kelly L.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Small Victories: Creating Intrinsic Motivation in Task Completion and Debt Repayment
저자
Brown, Alexander L.; Lahey, Joanna N.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Social Effects in the In-Flight Marketplace: Characterization and Managerial Implications
저자
Gardete, Pedro M.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Social Networks Within Sales Organizations: Their Development and Importance for Salesperson Performance
저자
Bolander, Willy; Satornino, Cinthia B.; Hughes, Douglas E.; Ferris, Gerald R.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Stability and Change in Consumer Traits: Evidence from a 12-Year Longitudinal Study, 2002-2013
저자
Steenkamp, Jan-Benedict E. M.; Maydeu-Olivares, Alberto
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Stockpiling Points in Linear Loyalty Programs
저자
Stourm, Valeria; Bradlow, Eric T.; Fader, Peter S.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Subsistence Marketplaces: Looking Back, Looking Forward
저자
Viswanathan, Madhubalan; Venugopal, Srinivas
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Suppliers Caught in Supermarket Price Wars: Victims or Victors? Insights from a Dutch Price War
저자
Sotgiu, Francesca; Gielens, Katrijn
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
임시보관함보기
하단메뉴