충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : S]
7건 중 7건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Satisfaction (Mis)pricing Revisited: Real? Really Big? 미리보기
저자
Bharadwaj, Sundar G.; Mitra, Debanjan
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Sharing with Friends Versus Strangers: How Interpersonal Closeness Influences Word-of-Mouth Valence 미리보기
저자
Dubois, David; Bonezzi, Andrea; De Angelis, Matteo
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Stock Returns on Customer Satisfaction Do Beat the Market: Gauging the Effect of a Marketing Intangible 미리보기
저자
Fornell, Claes; Morgeson, Forrest V.; Hult, G. Tomas M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Surrendering Information Through the Looking Glass: Transparency, Trust, and Protection 미리보기
저자
Walker, Kristen L.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
The Space-to-Product Ratio Effect: How Interstitial Space Influences Product Aesthetic Appeal, Store Perceptions, and Product Preference 미리보기
저자
Sevilla, Julio; Townsend, Claudia
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
The Squander Sequence: Understanding Food Waste at Each Stage of the Consumer Decision-Making Process 미리보기
저자
Block, Lauren G.; Keller, Punam A.; Vallen, Beth; Williamson, Sara; Birau, Mia M.; Grinstein, Amir; Haws, Kelly L.; LaBarge, Monica C.; Lamberton, Cait; Moore, Elizabeth S.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
The Stigma Turbine: A Theoretical Framework for Conceptualizing and Contextualizing Marketplace Stigma 미리보기
저자
Mirabito, Ann M.; Otnes, Cele C.; Crosby, Elizabeth; Wooten, David B.; Machin, Jane E.; Pullig, Chris; Adkins, Natalie Ross; Dunnett, Susan; Hamilton, Kathy; Thomas, Kevin D.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴