주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : S]
총
13
건 중
13
건 출력
1/1
페이지
제한항목
2017
American Marketing Association
검색결과제한
자료유형
기사
(13)
저자
Becerril-Arreola, Rafael; Zhou, Chen; Srinivasan, Raji; Seldin, Daniel
(1)
Biswas, Dipayan; Szocs, Courtney; Chacko, Roger; Wansink, Brian
(1)
Chun, HaeEun Helen; Diehl, Kristin; MacInnis, Deborah J.
(1)
Hogreve, Jens; Iseke, Anja; Derfuss, Klaus; Eller, Tönnjes
(1)
Kaiser, Ulrike; Schreier, Martin; Janiszewski, Chris
(1)
Lowe, Michael L.; Haws, Kelly L.
(1)
Murdock, Mitchel R.; Rajagopal, Priyali
(1)
Panagopoulos, Nikolaos G.; Rapp, Adam A.; Ogilvie, Jessica L.
(1)
Puzakova, Marina; Kwak, Hyokjin
(1)
Shaddy, Franklin; Fishbach, Ayelet
(1)
Shi, Huanhuan; Sridhar, Shrihari; Grewal, Rajdeep; Lilien, Gary
(1)
Toker-Yildiz, Kamer; Trivedi, Minakshi; Choi, Jeonghye; Chang, Sue Ryung
(1)
Yeh, Marie A.; Jewell, Robert D.; Thomas, Veronica L.
(1)
더보기
(8)
더보기 취소
출판사
American Marketing Association
(8)
American Marketing Association]
(5)
발행년도
2017
(13)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
Salesperson Solution Involvement and Sales Performance: The Contingent Role of Supplier Firm and Customer—Supplier Relationship Characteristics
저자
Panagopoulos, Nikolaos G.; Rapp, Adam A.; Ogilvie, Jessica L.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Sales Representative Departures and Customer Reassignment Strategies in Business-to-Business Markets
저자
Shi, Huanhuan; Sridhar, Shrihari; Grewal, Rajdeep; Lilien, Gary
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Savoring an Upcoming Experience Affects Ongoing and Remembered Consumption Enjoyment
저자
Chun, HaeEun Helen; Diehl, Kristin; MacInnis, Deborah J.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Seller Beware: How Bundling Affects Valuation
저자
Shaddy, Franklin; Fishbach, Ayelet
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Service Satisfaction—Market Share Relationships in Partnered Hybrid Offerings
저자
Becerril-Arreola, Rafael; Zhou, Chen; Srinivasan, Raji; Seldin, Daniel
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Shining Light on Atmospherics: How Ambient Light Influences Food Choices
저자
Biswas, Dipayan; Szocs, Courtney; Chacko, Roger; Wansink, Brian
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Should Anthropomorphized Brands Engage Customers? The Impact of Social Crowding on Brand Preferences
저자
Puzakova, Marina; Kwak, Hyokjin
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Social Interactions and Monetary Incentives in Driving Consumer Repeat Behavior
저자
Toker-Yildiz, Kamer; Trivedi, Minakshi; Choi, Jeonghye; Chang, Sue Ryung
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Sounds Big: The Effects of Acoustic Pitch on Product Perceptions
저자
Lowe, Michael L.; Haws, Kelly L.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
The Self-Expressive Customization of a Product Can Improve Performance
저자
Kaiser, Ulrike; Schreier, Martin; Janiszewski, Chris
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
The Service—Profit Chain: A Meta-Analytic Test of a Comprehensive Theoretical Framework
저자
Hogreve, Jens; Iseke, Anja; Derfuss, Klaus; Eller, Tönnjes
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
The Stigma of Mental Illness: Using Segmentation for Social Change
저자
Yeh, Marie A.; Jewell, Robert D.; Thomas, Veronica L.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
The Sting of Social: How Emphasizing Social Consequences in Warning Messages Influences Perceptions of Risk
저자
Murdock, Mitchel R.; Rajagopal, Priyali
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
임시보관함보기
하단메뉴