주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : S]
총
16
건 중
16
건 출력
1/1
페이지
제한항목
2018
American Marketing Association]
검색결과제한
자료유형
기사
(16)
저자
Bendig, David; Willmann, Daniel; Strese, Steffen; Brettel, Malte
(1)
Blanchard, Simon J.; Hada, Mahima; Carlson, Kurt A.
(1)
Bommaraju, Raghu; Hohenberg, Sebastian
(1)
Caldieraro, Fabio; Zhang, Jonathan Z.; Cunha, Marcus; Shulman, Jeffrey D.
(1)
Chung, Jaeyeon; Johar, Gita V.
(1)
Dholakia, Utpal; Jung, Jihye; Chowdhry, Nivriti
(1)
Gu, Xian; Kannan, P. K.; Ma, Liye
(1)
Gupta, Sachin; Palsule-Desai, Omkar D.; Gnanasekaran, C.; Ravilla, Thulasiraj
(1)
Haruvy, Ernan; Leszczyc, Peter T. L. Popkowski
(1)
Humphreys, Ashlee; Carpenter, Gregory S.
(1)
Johnson, Jeff S.; Matthes, Joseph M.
(1)
Kanuri, Vamsi K.; Chen, Yixing; Sridhar, Shrihari
(1)
Panagopoulos, Nikolaos G.; Mullins, Ryan; Avramidis, Panagiotis
(1)
Park, Eunho; Rishika, Rishika; Janakiraman, Ramkumar; Houston, Mark B.; Yoo, Byungjoon
(1)
Testa, Francesco; Russo, Michael V.; Cornwell, T. Bettina; McDonald, Aaron; Reich, Brandon
(1)
Watson, Jared; Ghosh, Anastasiya Pocheptsova; Trusov, Michael
(1)
더보기
(11)
더보기 취소
출판사
American Marketing Association
(14)
American Marketing Association]
(2)
발행년도
2018
(16)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
A Study of Bidding Behavior in Voluntary-Pay Philanthropic Auctions
저자
Haruvy, Ernan; Leszczyc, Peter T. L. Popkowski
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Sales Force Downsizing and Firm-Idiosyncratic Risk: The Contingent Role of Investors' Screening and Firm's Signaling Processes
저자
Panagopoulos, Nikolaos G.; Mullins, Ryan; Avramidis, Panagiotis
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Sales-to-Marketing Job Transitions
저자
Johnson, Jeff S.; Matthes, Joseph M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Scheduling Content on Social Media: Theory, Evidence, and Application
저자
Kanuri, Vamsi K.; Chen, Yixing; Sridhar, Shrihari
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Self-Selected Sales Incentives: Evidence of their Effectiveness, Persistence, Durability, and Underlying Mechanisms
저자
Bommaraju, Raghu; Hohenberg, Sebastian
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Selling the Premium in Freemium
저자
Gu, Xian; Kannan, P. K.; Ma, Liye
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Share Repurchases and Myopia: Implications on the Stock and Consumer Markets
저자
Bendig, David; Willmann, Daniel; Strese, Steffen; Brettel, Malte
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Should I Buy This When I Have So Much? Reflection on Personal Possessions as an Anticonsumption Strategy
저자
Dholakia, Utpal; Jung, Jihye; Chowdhry, Nivriti
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Social Dollars in Online Communities: The Effect of Product, User, and Network Characteristics
저자
Park, Eunho; Rishika, Rishika; Janakiraman, Ramkumar; Houston, Mark B.; Yoo, Byungjoon
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Social Sustainability as Buying Local: Effects of Soft Policy, Meso-Level Actors, and Social Influences on Purchase Intentions
저자
Testa, Francesco; Russo, Michael V.; Cornwell, T. Bettina; McDonald, Aaron; Reich, Brandon
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Specialist Competitor Referrals: How Salespeople Can Use Competitor Referrals for Nonfocal Products to Increase Focal Product Sales
저자
Blanchard, Simon J.; Hada, Mahima; Carlson, Kurt A.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Spillover Effects of Mission Activities on Revenues in Nonprofit Health Care: The Case of Aravind Eye Hospitals, India
저자
Gupta, Sachin; Palsule-Desai, Omkar D.; Gnanasekaran, C.; Ravilla, Thulasiraj
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Status Games: Market Driving Through Social Influence in the U.S. Wine Industry
저자
Humphreys, Ashlee; Carpenter, Gregory S.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Strategic Information Transmission in Peer-to-Peer Lending Markets
저자
Caldieraro, Fabio; Zhang, Jonathan Z.; Cunha, Marcus; Shulman, Jeffrey D.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Swayed by the Numbers: The Consequences of Displaying Product Review Attributes
저자
Watson, Jared; Ghosh, Anastasiya Pocheptsova; Trusov, Michael
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
The Seesaw Self: Possessions, Identity (De)activation, and Task Performance
저자
Chung, Jaeyeon; Johar, Gita V.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
임시보관함보기
하단메뉴