충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : S]
19건 중 19건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Sales Force Compensation Design for Two-Sided Market Platforms 미리보기
저자
Bhargava, Hemant K.; Rubel, Olivier
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Same but Different: Using Anthropomorphism in the Battle Against Food Waste 미리보기
저자
Cooremans, Katrien; Geuens, Maggie
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Seeding as Part of the Marketing Mix: Word-of-Mouth Program Interactions for Fast-Moving Consumer Goods 미리보기
저자
Dost, Florian; Phieler, Ulrike; Haenlein, Michael; Libai, Barak
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Selectively Emotional: How Smartphone Use Changes User-Generated Content 미리보기
저자
Melumad, Shiri; Inman, J. Jeffrey; Pham, Michel Tuan
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Selling to Barricaded Buyers 미리보기
저자
Chase, Kevin S.; Murtha, Brian
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Serial Position Effects on Native Advertising Effectiveness: Differential Results Across Publisher and Advertiser Metrics 미리보기
저자
Wang, Pengyuan; Xiong, Guiyang; Yang, Jian
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Service Robots Rising: How Humanoid Robots Influence Service Experiences and Elicit Compensatory Consumer Responses 미리보기
저자
Mende, Martin; Scott, Maura L.; van Doorn, Jenny; Grewal, Dhruv; Shanks, Ilana
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Shaping Small Business Lending Policy Through Matched-Pair Mystery Shopping 미리보기
저자
Bone, Sterling A.; Christensen, Glenn L.; Williams, Jerome D.; Adams, Stella; Lederer, Anneliese; Lubin, Paul C.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Smart Devices, Smart Decisions? Implications of Parents' Sharenting for Children's Online Privacy: An Investigation of Mothers 미리보기
저자
Fox, Alexa K.; Hoy, Mariea Grubbs
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Social Comparison in Retailer—Supplier Relationships: Referent Discrepancy Effects 미리보기
저자
Lee, Hannah S.; Griffith, David A.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Speaking for ``Free'': Word of Mouth in Free- and Paid-Product Settings 미리보기
저자
Bond, Samuel D.; He, Stephen X.; Wen, Wen
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Strategic Manipulation of University Rankings, the Prestige Effect, and Student University Choice 미리보기
저자
Dearden, James A.; Grewal, Rajdeep; Lilien, Gary L.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Subsistence Marketplaces: Challenges and Opportunities 미리보기
저자
Viswanathan, Madhu; Elaydi, Raed; Gau, Roland; Christensen, Lisa Jones
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Successfully Communicating a Cocreated Innovation 미리보기
저자
Wang, Helen Si; Noble, Charles H.; Dahl, Darren W.; Park, Sungho
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
The Secret Ingredient Is Me: Customization Prompts Self-Image-Consistent Product Perceptions 미리보기
저자
Klesse, Anne-Kathrin; Cornil, Yann; Dahl, Darren William; Gros, Nina
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
The Self-Perception Connection: Why Consumers Devalue Unattractive Produce 미리보기
저자
Grewal, Lauren; Hmurovic, Jillian; Lamberton, Cait; Reczek, Rebecca Walker
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
The Sleepy Consumer and Variety Seeking 미리보기
저자
Huang, Zhongqiang; Liang, Yitian; Weinberg, Charles B.; Gorn, Gerald J.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
The Smell of Healthy Choices: Cross-Modal Sensory Compensation Effects of Ambient Scent on Food Purchases 미리보기
저자
Biswas, Dipayan; Szocs, Courtney
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
The Surprising Breadth of Harbingers of Failure 미리보기
저자
Simester, Duncan I.; Tucker, Catherine E.; Yang, Clair
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴