주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : S]
총
19
건 중
19
건 출력
1/1
페이지
제한항목
2019
American Marketing Association
검색결과제한
자료유형
기사
(19)
저자
Bhargava, Hemant K.; Rubel, Olivier
(1)
Biswas, Dipayan; Szocs, Courtney
(1)
Bond, Samuel D.; He, Stephen X.; Wen, Wen
(1)
Bone, Sterling A.; Christensen, Glenn L.; Williams, Jerome D.; Adams, Stella; Lederer, Anneliese; Lubin, Paul C.
(1)
Chase, Kevin S.; Murtha, Brian
(1)
Cooremans, Katrien; Geuens, Maggie
(1)
Dearden, James A.; Grewal, Rajdeep; Lilien, Gary L.
(1)
Dost, Florian; Phieler, Ulrike; Haenlein, Michael; Libai, Barak
(1)
Fox, Alexa K.; Hoy, Mariea Grubbs
(1)
Grewal, Lauren; Hmurovic, Jillian; Lamberton, Cait; Reczek, Rebecca Walker
(1)
Huang, Zhongqiang; Liang, Yitian; Weinberg, Charles B.; Gorn, Gerald J.
(1)
Klesse, Anne-Kathrin; Cornil, Yann; Dahl, Darren William; Gros, Nina
(1)
Lee, Hannah S.; Griffith, David A.
(1)
Melumad, Shiri; Inman, J. Jeffrey; Pham, Michel Tuan
(1)
Mende, Martin; Scott, Maura L.; van Doorn, Jenny; Grewal, Dhruv; Shanks, Ilana
(1)
Simester, Duncan I.; Tucker, Catherine E.; Yang, Clair
(1)
Viswanathan, Madhu; Elaydi, Raed; Gau, Roland; Christensen, Lisa Jones
(1)
Wang, Helen Si; Noble, Charles H.; Dahl, Darren W.; Park, Sungho
(1)
Wang, Pengyuan; Xiong, Guiyang; Yang, Jian
(1)
더보기
(14)
더보기 취소
출판사
American Marketing Association
(10)
American Marketing Association]
(9)
발행년도
2019
(19)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
Sales Force Compensation Design for Two-Sided Market Platforms
저자
Bhargava, Hemant K.; Rubel, Olivier
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Same but Different: Using Anthropomorphism in the Battle Against Food Waste
저자
Cooremans, Katrien; Geuens, Maggie
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Seeding as Part of the Marketing Mix: Word-of-Mouth Program Interactions for Fast-Moving Consumer Goods
저자
Dost, Florian; Phieler, Ulrike; Haenlein, Michael; Libai, Barak
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Selectively Emotional: How Smartphone Use Changes User-Generated Content
저자
Melumad, Shiri; Inman, J. Jeffrey; Pham, Michel Tuan
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Selling to Barricaded Buyers
저자
Chase, Kevin S.; Murtha, Brian
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Serial Position Effects on Native Advertising Effectiveness: Differential Results Across Publisher and Advertiser Metrics
저자
Wang, Pengyuan; Xiong, Guiyang; Yang, Jian
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Service Robots Rising: How Humanoid Robots Influence Service Experiences and Elicit Compensatory Consumer Responses
저자
Mende, Martin; Scott, Maura L.; van Doorn, Jenny; Grewal, Dhruv; Shanks, Ilana
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Shaping Small Business Lending Policy Through Matched-Pair Mystery Shopping
저자
Bone, Sterling A.; Christensen, Glenn L.; Williams, Jerome D.; Adams, Stella; Lederer, Anneliese; Lubin, Paul C.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Smart Devices, Smart Decisions? Implications of Parents' Sharenting for Children's Online Privacy: An Investigation of Mothers
저자
Fox, Alexa K.; Hoy, Mariea Grubbs
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Social Comparison in Retailer—Supplier Relationships: Referent Discrepancy Effects
저자
Lee, Hannah S.; Griffith, David A.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Speaking for ``Free'': Word of Mouth in Free- and Paid-Product Settings
저자
Bond, Samuel D.; He, Stephen X.; Wen, Wen
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Strategic Manipulation of University Rankings, the Prestige Effect, and Student University Choice
저자
Dearden, James A.; Grewal, Rajdeep; Lilien, Gary L.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Subsistence Marketplaces: Challenges and Opportunities
저자
Viswanathan, Madhu; Elaydi, Raed; Gau, Roland; Christensen, Lisa Jones
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Successfully Communicating a Cocreated Innovation
저자
Wang, Helen Si; Noble, Charles H.; Dahl, Darren W.; Park, Sungho
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
The Secret Ingredient Is Me: Customization Prompts Self-Image-Consistent Product Perceptions
저자
Klesse, Anne-Kathrin; Cornil, Yann; Dahl, Darren William; Gros, Nina
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
The Self-Perception Connection: Why Consumers Devalue Unattractive Produce
저자
Grewal, Lauren; Hmurovic, Jillian; Lamberton, Cait; Reczek, Rebecca Walker
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
The Sleepy Consumer and Variety Seeking
저자
Huang, Zhongqiang; Liang, Yitian; Weinberg, Charles B.; Gorn, Gerald J.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
The Smell of Healthy Choices: Cross-Modal Sensory Compensation Effects of Ambient Scent on Food Purchases
저자
Biswas, Dipayan; Szocs, Courtney
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
The Surprising Breadth of Harbingers of Failure
저자
Simester, Duncan I.; Tucker, Catherine E.; Yang, Clair
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
임시보관함보기
하단메뉴