충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : S]
115건 중 115건 출력
1/6 페이지 엑셀파일 출력
제한항목
American Marketing Association] 삭제
검색결과제한

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
A Spoonful of Choice: How Allocation Increases Satisfaction with Tax Payments 미리보기
저자
Lamberton, C.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
A Study of Bidding Behavior in Voluntary-Pay Philanthropic Auctions 미리보기
저자
Haruvy, Ernan; Leszczyc, Peter T. L. Popkowski
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Sales Force Compensation Design for Two-Sided Market Platforms 미리보기
저자
Bhargava, Hemant K.; Rubel, Olivier
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Sales Force Downsizing and Firm-Idiosyncratic Risk: The Contingent Role of Investors' Screening and Firm's Signaling Processes 미리보기
저자
Panagopoulos, Nikolaos G.; Mullins, Ryan; Avramidis, Panagiotis
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Salesperson Solution Involvement and Sales Performance: The Contingent Role of Supplier Firm and Customer—Supplier Relationship Characteristics 미리보기
저자
Panagopoulos, Nikolaos G.; Rapp, Adam A.; Ogilvie, Jessica L.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Sales Representative Departures and Customer Reassignment Strategies in Business-to-Business Markets 미리보기
저자
Shi, Huanhuan; Sridhar, Shrihari; Grewal, Rajdeep; Lilien, Gary
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Sales-to-Marketing Job Transitions 미리보기
저자
Johnson, Jeff S.; Matthes, Joseph M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Same but Different: Using Anthropomorphism in the Battle Against Food Waste 미리보기
저자
Cooremans, Katrien; Geuens, Maggie
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Satisfaction (Mis)pricing Revisited: Real? Really Big? 미리보기
저자
Bharadwaj, Sundar G.; Mitra, Debanjan
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Savoring an Upcoming Experience Affects Ongoing and Remembered Consumption Enjoyment 미리보기
저자
Chun, HaeEun Helen; Diehl, Kristin; MacInnis, Deborah J.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Saying More with Less 미리보기
저자
Flint, K.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Scaling Effective Education for the Poor in Developing Countries: A Report from the Field 미리보기
저자
Epstein, M.J.; Yuthas, K.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Scarcity Polarizes Preferences: The Impact on Choice Among Multiple Items in a Product Class 미리보기
저자
Zhu, M.; Ratner, R.K.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Scheduling Content on Social Media: Theory, Evidence, and Application 미리보기
저자
Kanuri, Vamsi K.; Chen, Yixing; Sridhar, Shrihari
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Searching in Choice Mode: Consumer Decision Processes in Product Search with Recommendations 미리보기
저자
Dellaert, B.G.C.; Haubl, G.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Seeding as Part of the Marketing Mix: Word-of-Mouth Program Interactions for Fast-Moving Consumer Goods 미리보기
저자
Dost, Florian; Phieler, Ulrike; Haenlein, Michael; Libai, Barak
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Seeing the Big Picture: The Effect of Height on the Level of Construal 미리보기
저자
Aggarwal, P.; Zhao, M.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Seeking an Expanding Competitor: How Product Line Expansion Can Increase All Firms' Profits 미리보기
저자
Thomadsen, R.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Seeking the Ideal Form: Product Design and Consumer Response 미리보기
저자
Bloch, P. H.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1995
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Selectively Emotional: How Smartphone Use Changes User-Generated Content 미리보기
저자
Melumad, Shiri; Inman, J. Jeffrey; Pham, Michel Tuan
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 

하단메뉴