주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : S]
총
115
건 중
115
건 출력
3/6
페이지
제한항목
American Marketing Association]
검색결과제한
자료유형
기사
(115)
저자
Mancuso, J.; Stuth, K.
(2)
Aggarwal, P.; Zhao, M.
(1)
Ailawadi, K. L.
(1)
Aravindakshan, A.; Peters, K.; Naik, P.A.
(1)
Armstrong, J.S.; Green, K.C.
(1)
Becerril-Arreola, Rafael; Zhou, Chen; Srinivasan, Raji; Seldin, Daniel
(1)
Bendig, David; Willmann, Daniel; Strese, Steffen; Brettel, Malte
(1)
Bharadwaj, Sundar G.; Mitra, Debanjan
(1)
Bharadwaj, S. G.
(1)
Bhargava, Hemant K.; Rubel, Olivier
(1)
Biswas, Dipayan; Szocs, Courtney; Chacko, Roger; Wansink, Brian
(1)
Biswas, Dipayan; Szocs, Courtney
(1)
Blanchard, Simon J.; Hada, Mahima; Carlson, Kurt A.
(1)
Bloch, P. H.
(1)
Block, Lauren G.; Keller, Punam A.; Vallen, Beth; Williamson, Sara; Birau, Mia M.; Grinstein, Amir; Haws, Kelly L.; LaBarge, Monica C.; Lamberton, Cait; Moore, Elizabeth S.
(1)
Bolander, Willy; Satornino, Cinthia B.; Hughes, Douglas E.; Ferris, Gerald R.
(1)
Bommaraju, Raghu; Hohenberg, Sebastian
(1)
Bond, Samuel D.; He, Stephen X.; Wen, Wen
(1)
Bone, Sterling A.; Christensen, Glenn L.; Williams, Jerome D.; Adams, Stella; Lederer, Anneliese; Lubin, Paul C.
(1)
Brady, M.K.; Voorhees, C.M.; Brusco, M.J.
(1)
Brown, Alexander L.; Lahey, Joanna N.
(1)
Caldieraro, Fabio; Zhang, Jonathan Z.; Cunha, Marcus; Shulman, Jeffrey D.
(1)
Chase, Kevin S.; Murtha, Brian
(1)
Chun, HaeEun Helen; Diehl, Kristin; MacInnis, Deborah J.
(1)
Chung, Jaeyeon; Johar, Gita V.
(1)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
American Marketing Association
(67)
American Marketing Association]
(38)
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
(10)
발행년도
2019
(19)
2012
(16)
2018
(16)
2017
(13)
2013
(12)
2015
(12)
2014
(9)
2016
(7)
1995
(4)
1993
(3)
1994
(3)
1980
(1)
더보기
(7)
더보기 취소
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
41.
서명
Shopper Loyalty to Whom? Chain Versus Outlet Loyalty in the Context of Store Acquisitions
저자
Lin, A.V.; Gijsbrechts, E.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
42.
서명
Should Ad Spending Increase or Decrease Before a Recall Announcement? The Marketing—Finance Interface in Product-Harm Crisis Management
저자
Gao, Haibing; Xie, Jinhong; Wang, Qi; Wilbur, Kenneth C.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
43.
서명
Should Anthropomorphized Brands Engage Customers? The Impact of Social Crowding on Brand Preferences
저자
Puzakova, Marina; Kwak, Hyokjin
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
44.
서명
Should Firms Use Small Financial Benefits to Express Appreciation to Consumers? Understanding and Avoiding Trivialization Effects
저자
Liu, Peggy J.; Lamberton, Cait; Haws, Kelly L.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
45.
서명
Should I Buy This When I Have So Much? Reflection on Personal Possessions as an Anticonsumption Strategy
저자
Dholakia, Utpal; Jung, Jihye; Chowdhry, Nivriti
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
46.
서명
Should We Put a Price on Free Speech?
저자
Armstrong, J.S.; Green, K.C.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
47.
서명
Sizing Up the Effect of Portion Size on Consumption: A Meta-Analytic Review
저자
Zlatevska, N.; Dubelaar, C.; Holden, S.S.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
48.
서명
Small Victories: Creating Intrinsic Motivation in Task Completion and Debt Repayment
저자
Brown, Alexander L.; Lahey, Joanna N.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
49.
서명
Smart Devices, Smart Decisions? Implications of Parents' Sharenting for Children's Online Privacy: An Investigation of Mothers
저자
Fox, Alexa K.; Hoy, Mariea Grubbs
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
50.
서명
Smart Shopping Carts: How Real-Time Feedback Influences Spending
저자
van Ittersum, K.; Wansink, B.; Pennings, J.M.E.; Sheehan, D.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
51.
서명
Social Comparison in Retailer—Supplier Relationships: Referent Discrepancy Effects
저자
Lee, Hannah S.; Griffith, David A.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
52.
서명
Social Dollars in Online Communities: The Effect of Product, User, and Network Characteristics
저자
Park, Eunho; Rishika, Rishika; Janakiraman, Ramkumar; Houston, Mark B.; Yoo, Byungjoon
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
53.
서명
Social Effects in the In-Flight Marketplace: Characterization and Managerial Implications
저자
Gardete, Pedro M.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
54.
서명
Social Influence Effects in Online Product Ratings
저자
Sridhar, S.; Srinivasan, R.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
55.
서명
Social Interactions and Monetary Incentives in Driving Consumer Repeat Behavior
저자
Toker-Yildiz, Kamer; Trivedi, Minakshi; Choi, Jeonghye; Chang, Sue Ryung
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
56.
서명
Socially Responsible Organizational Buying: Environmental Concern as a Noneconomic Buying Criterion
저자
Drumwright, M. E.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
57.
서명
SOCIAL MEDIA Social Media and the Second Screen
저자
Mancuso, J.; Stuth, K.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
58.
서명
Social Networks, Personalized Advertising, and Privacy Controls
저자
Tucker, C.E.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
59.
서명
Social Networks Within Sales Organizations: Their Development and Importance for Salesperson Performance
저자
Bolander, Willy; Satornino, Cinthia B.; Hughes, Douglas E.; Ferris, Gerald R.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
60.
서명
Social Sustainability as Buying Local: Effects of Soft Policy, Meso-Level Actors, and Social Influences on Purchase Intentions
저자
Testa, Francesco; Russo, Michael V.; Cornwell, T. Bettina; McDonald, Aaron; Reich, Brandon
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
2
3
4
5
6
임시보관함보기
하단메뉴