충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : S]
115건 중 115건 출력
3/6 페이지 엑셀파일 출력
제한항목
American Marketing Association] 삭제
검색결과제한

검색간략리스트

열거형 테이블형
41.
서명
Shopper Loyalty to Whom? Chain Versus Outlet Loyalty in the Context of Store Acquisitions 미리보기
저자
Lin, A.V.; Gijsbrechts, E.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
42.
서명
Should Ad Spending Increase or Decrease Before a Recall Announcement? The Marketing—Finance Interface in Product-Harm Crisis Management 미리보기
저자
Gao, Haibing; Xie, Jinhong; Wang, Qi; Wilbur, Kenneth C.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
43.
서명
Should Anthropomorphized Brands Engage Customers? The Impact of Social Crowding on Brand Preferences 미리보기
저자
Puzakova, Marina; Kwak, Hyokjin
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
44.
서명
Should Firms Use Small Financial Benefits to Express Appreciation to Consumers? Understanding and Avoiding Trivialization Effects 미리보기
저자
Liu, Peggy J.; Lamberton, Cait; Haws, Kelly L.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
45.
서명
Should I Buy This When I Have So Much? Reflection on Personal Possessions as an Anticonsumption Strategy 미리보기
저자
Dholakia, Utpal; Jung, Jihye; Chowdhry, Nivriti
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
46.
서명
Should We Put a Price on Free Speech? 미리보기
저자
Armstrong, J.S.; Green, K.C.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
47.
서명
Sizing Up the Effect of Portion Size on Consumption: A Meta-Analytic Review 미리보기
저자
Zlatevska, N.; Dubelaar, C.; Holden, S.S.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
48.
서명
Small Victories: Creating Intrinsic Motivation in Task Completion and Debt Repayment 미리보기
저자
Brown, Alexander L.; Lahey, Joanna N.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
49.
서명
Smart Devices, Smart Decisions? Implications of Parents' Sharenting for Children's Online Privacy: An Investigation of Mothers 미리보기
저자
Fox, Alexa K.; Hoy, Mariea Grubbs
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
50.
서명
Smart Shopping Carts: How Real-Time Feedback Influences Spending 미리보기
저자
van Ittersum, K.; Wansink, B.; Pennings, J.M.E.; Sheehan, D.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
51.
서명
Social Comparison in Retailer—Supplier Relationships: Referent Discrepancy Effects 미리보기
저자
Lee, Hannah S.; Griffith, David A.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
52.
서명
Social Dollars in Online Communities: The Effect of Product, User, and Network Characteristics 미리보기
저자
Park, Eunho; Rishika, Rishika; Janakiraman, Ramkumar; Houston, Mark B.; Yoo, Byungjoon
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
53.
서명
Social Effects in the In-Flight Marketplace: Characterization and Managerial Implications 미리보기
저자
Gardete, Pedro M.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
54.
서명
Social Influence Effects in Online Product Ratings 미리보기
저자
Sridhar, S.; Srinivasan, R.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
55.
서명
Social Interactions and Monetary Incentives in Driving Consumer Repeat Behavior 미리보기
저자
Toker-Yildiz, Kamer; Trivedi, Minakshi; Choi, Jeonghye; Chang, Sue Ryung
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
56.
서명
Socially Responsible Organizational Buying: Environmental Concern as a Noneconomic Buying Criterion 미리보기
저자
Drumwright, M. E.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
57.
서명
SOCIAL MEDIA Social Media and the Second Screen 미리보기
저자
Mancuso, J.; Stuth, K.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
58.
서명
Social Networks, Personalized Advertising, and Privacy Controls 미리보기
저자
Tucker, C.E.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
59.
서명
Social Networks Within Sales Organizations: Their Development and Importance for Salesperson Performance 미리보기
저자
Bolander, Willy; Satornino, Cinthia B.; Hughes, Douglas E.; Ferris, Gerald R.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
60.
서명
Social Sustainability as Buying Local: Effects of Soft Policy, Meso-Level Actors, and Social Influences on Purchase Intentions 미리보기
저자
Testa, Francesco; Russo, Michael V.; Cornwell, T. Bettina; McDonald, Aaron; Reich, Brandon
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 

하단메뉴