충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : T]
11건 중 11건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
A Test of Prescriptive Advice from the Rossiter-Percy Advertising Planning Grid Using Radio Commercials 미리보기
저자
Higie Coulter, R.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
A Toast for the Host? The Male Perspective on Gifts that Say `Thank You' 미리보기
저자
Rucker, M.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Tea and the Viennese': A Pioneering Episode in the Analysis of Consumer Behavior 미리보기
저자
Fullerton, R. A.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Tell Me Again Why I Should Listen to You?: Source Effects Revisited 미리보기
저자
Artz, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
"The Play's the Thing:" Elements of Drama in Advertising and Their Effects on Audience Response 미리보기
저자
Englis, B. G.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
"This Note's for You ...:" Negative Effects of the Commercial Use Popular Music 미리보기
저자
Englis, B. G.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Toward a Renaissance of Goals in Consumer Research on Attitudes and Decision Making 미리보기
저자
Baumgartner, H.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Toward the Development of Relationship Theory at the Level of the Product and Brand 미리보기
저자
Fournier, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Toward the External Validity of the Information Integration Paradigm 미리보기
저자
Marshall, R.;Lee, C. K.-C.;Sum, J. Y.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Tracking the Age Wave: Parsimonious Estimation in Cohort Analysis 미리보기
저자
Rust, R. J.;Yeung, K. W.-Y.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Typicality as a Determinant of Affect in Retail Environments 미리보기
저자
Barnes, J.;Ward, J. C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴