충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : T]
21건 중 21건 출력
1/2 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
A Theory Based Explanation of Differential Consumer Response to Different Promotions 미리보기
저자
Jha-Dang, P.; Banerjee, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
A Theory of Goal Systems: Properties and Applications 미리보기
저자
Kruglanski, A. W.; Shah, J. Y.; Fishbach, A.; Chun, W. Y.; Sleeth-Keppler, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
`Take It or Leave it?' - The Effect of Explicit Comparisons on Commitment to Purchase 미리보기
저자
Liu, W.; Simonson, I.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Tales of Thinking While Nodding and Drinking: Resurrecting the Anchoring and Adjustment Heuristic 미리보기
저자
Epley, N.; Gilovich, T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Temptations Elicit Overriding Goal Activations 미리보기
저자
Fishbach, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Tet and Consumption in Vietnam 미리보기
저자
Nguyen, T. D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
The Timely and the Timeless: Syntagmatic and Paradigmatic Sign Relations in Advertising Montage 미리보기
저자
Larsen, V.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
The Tree of Experience in the Forest of Information: Overweighing Personal Over Vicarious Experience 미리보기
저자
Karlsson, N.; Loewenstein, G.; Simonsohn, U.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Think It's Good, but Feel It's Bad: Country-of-Origin Effect on Cognition, Affect, and Behavior 미리보기
저자
Han, S.; Yoon, S.; Vargas, P. T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Through the Looking Glass: How a Brand's Malleability Mirrors the Self 미리보기
저자
Yorkston, E. A.; Matta, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Till Death Us Do Part? Consumption and the Negotiation of Relationships Following a Bereavement 미리보기
저자
O Donohoe, S.; Turley, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Too Close to Quit: The Effect of Reward Fungibility on Consumer Purchase Intentions 미리보기
저자
Nunes, J. C.; Dreze, X.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
To Spend or Not To Spend? The Effect of Budget Constraints on Estimation Processes and Spending Behavior 미리보기
저자
Pennings, J. M. E.; Van Ittersum, K.; Wansink, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
To Thine Own Selves Be True: The Effects of Moral Identity and Organizational Status on the Preference for Moral Actions That Differ in Self-Investment 미리보기
저자
Aquino, K.; Reed, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Toward a Satisfaction Response Taxonomy 미리보기
저자
Ioannou, C.; Black, I. R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Towards A Better Understanding of the Low-Income Consumer 미리보기
저자
Hamilton, K.; Catterall, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Towards a Conceptual Model of Consumer Confusion 미리보기
저자
Mitchell, V.-W.; Walsh, G.; Yamin, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Tracing the Daisy Chain: Post-Purchase Affect and Its Influences on Subsequent Consumption 미리보기
저자
Mukhopadhyay, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Transference: the Effect of Relationship History on Consumers' Relationships with Other Firms 미리보기
저자
Bunker, M. P.; Ball, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Twenty Years of Consumer Culture Theory: Retrospect and Prospect 미리보기
저자
Arnould, E. J.; Thompson, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 

하단메뉴