충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : T]
23건 중 23건 출력
1/2 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
A Test of the Validity of Hofstede's Cultural Framework 미리보기
저자
Blodgett, J.; Bakir, A.; Rose, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
A Three-Factor Model of Consumer Preference for Self-Designed Products 미리보기
저자
Deng, X.; Hutchinson, W.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Taking Control: An Integrated Model of Dispositional Self-Control and Measure 미리보기
저자
Ein-Gar, D.; Goldenberg, J.; Sagiv, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Temporal Consumption: How Time Influences our Memories of the Past, our Enjoyment of the Present, and our Preference for the Future 미리보기
저자
Nelson, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Temporal Response to Opportunities: A Look at the Last Name Effect 미리보기
저자
Carlson, K.A.; Conard, J.M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
There is a Time and Place and a Person to Vote for: Issues in Political Persuasion 미리보기
저자
Rao, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
The Ties That Bind: Transnational Families, Transnational Consumption 미리보기
저자
Gilly, M.C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
The Tri-Mediation Model of Persuasion: Incorporating Negative Advertising Appeals 미리보기
저자
Coulter, K.S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Think Fast, Feel Good? Thought Speed Enhances Mood and Product Trial 미리보기
저자
Duff, B.; Faber, R.J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Time Pressure and the Compromise and Attraction Effects in Choice 미리보기
저자
Lin, C.-H.; Sun, Y.-C.; Chuang, S.-C.; Su, H.-J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Time versus Money: Differential Use of Heuristics 미리보기
저자
Monga, A.; Saini, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Tinsel, Trimmings, and Tensions: Consumer Negotiations of a Focal Christmas Artifact 미리보기
저자
Otnes, C.C.; Crosby, E.; Kreuzbauer, R.; Ho, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
To Breakup or Make Up? The Psychology of Consumer Forgiveness 미리보기
저자
Mogilner, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
To Have and to Hold? Implications of Disposition Tendencies for Consumer Research 미리보기
저자
Haws, K.; Naylor, R.W.; Bearden, W.O.; Coulter, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Too Old to Choose? The Effects of Age and Age Related Constructs on Consumer Decision Making 미리보기
저자
Evanschitzky, H.; Woisetschlager, D.M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
To Start Being....The Anticipation of a Social Role Through Consumption in Life Transition: The Case of the First-Time Pregnancy 미리보기
저자
Sevin, E.; Ladwein, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Toward a Better Understanding of the Effects of Customer Education on Usage Behavior and Satisfaction 미리보기
저자
Aubert, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Tracing Cognitive Processes at the Point of Sale: New Developments and a Comparison of Methods 미리보기
저자
Buttner, O.B.; Silberer, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Transferring Meaning from Cultural Entities to Brands 미리보기
저자
Campbell, M.C.; Warren, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Transforming Self and by Extension Society. An Exploration of Activism Against Consumerism 미리보기
저자
Romani, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 

하단메뉴