주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : T]
총
15
건 중
15
건 출력
1/1
페이지
제한항목
2012
Association for Consumer Research
검색결과제한
자료유형
기사
(15)
저자
Abendroth, L.; Heyman, J.
(1)
Banerjee, P.; Mishra, S.; Zhao, G.; Chai, J.
(1)
Caldwell, M.; Kleppe, I.; Watson, S.
(1)
Caprariello, P.; Reis, H.
(1)
Guo, W.; Main, K.
(1)
Isaac, M.S.; Grayson, K.
(1)
Melnyk, V.; van Herpen, E.; Fischer, A.; van Trijp, H.C.M.
(1)
Schellekens, G.; Van den Bergh, B.
(1)
Sen, S.
(1)
Shrum, L.J.; Lowrey, T.M.; Lerman, D.; Luna, D.; Liu, M.
(1)
Stanstrom, E.; Saad, G.; Nepomuceno, M.V.; Mendenhall, Z.
(1)
Sternthal, B.
(1)
Tanaka, H.; Kimura, J.
(1)
Toma, B.; Heinrich, D.; Bauer, H.H.
(1)
Xia, L.; Kukar-Kinney, M.
(1)
더보기
(10)
더보기 취소
출판사
Association for Consumer Research
(15)
발행년도
2012
(15)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
Talk The Walk, Walk the Talk
저자
Caldwell, M.; Kleppe, I.; Watson, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Tea for Two: Luxury in Japanese Tea Ceremony
저자
Tanaka, H.; Kimura, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Tell the Truth: The Effects of Disclosure in Word-of-Mouth Marketing
저자
Abendroth, L.; Heyman, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Temporal Construal, Categorization Processes, and Brand Extension Evaluation
저자
Banerjee, P.; Mishra, S.; Zhao, G.; Chai, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Testing Phonetic Symbolism Effects on Brand Name Preference for Bilinguals Across Multiple Languages
저자
Shrum, L.J.; Lowrey, T.M.; Lerman, D.; Luna, D.; Liu, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Testosterone and Context-Specific Risk: Digit Ratios as Predictors of Recreational, Financial, and Social Risk-taking
저자
Stanstrom, E.; Saad, G.; Nepomuceno, M.V.; Mendenhall, Z.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Three Silos and a Theory: Developing Nomological Networks to Explain Consumer Behavior
저자
Sternthal, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
To Do, to Have, or to Share: The Value of Experiences Over Material Possessions Depends on the Involvement of Others
저자
Caprariello, P.; Reis, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Top 10 or #10?: How Positional Inferences Influence the Effectiveness of Category Membership Claims
저자
Isaac, M.S.; Grayson, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
To Punish or to Forgive: Examining the Effects of Consumer Penalties on Perceptions and Behavioral Intentions towards the Service Provider
저자
Xia, L.; Kukar-Kinney, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
To Think or Not to Think: The Effect of Cognitive Deliberation on Social Norm Influence
저자
Melnyk, V.; van Herpen, E.; Fischer, A.; van Trijp, H.C.M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
True Lies in Online Research: How to Determine Accuracy in Web Surveys
저자
Toma, B.; Heinrich, D.; Bauer, H.H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Trust of the Virtual eWOM Reviewer and the Role of Gendered Self-Construal
저자
Sen, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Trust or Not: The Role of Self-construal in Interacting with Salespeople
저자
Guo, W.; Main, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Two Small Steps, One Giant Leap: Effect of Movement Signals on Consumers' Walking Speed
저자
Schellekens, G.; Van den Bergh, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
임시보관함보기
하단메뉴