충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : T]
8건 중 8건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
A Theory of Customer Valuation: Concepts, Metrics, Strategy, and Implementation 미리보기
저자
Kumar, V.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Talk Bursts: The Role of Spikes in Prerelease Word-of-Mouth Dynamics 미리보기
저자
Gelper, Sarah; Peres, Renana; Eliashberg, Jehoshua
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
The Teasing Effect: An Underappreciated Benefit of Creating and Resolving an Uncertainty 미리보기
저자
Ruan, Bowen; Hsee, Christopher K.; Lu, Zoe Y.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
To Bargain or Not to Bargain: The Role of Fixed Costs in Price Negotiations 미리보기
저자
Jindal, Pranav; Newberry, Peter
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Toward a General Theory of Regulatory Arbitrage: A Marketing Systems Perspective 미리보기
저자
Gloukhovtsev, Alexei; Schouten, John W.; Mattila, Pekka
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Toward an Optimal Donation Solicitation: Evidence from the Field of the Differential Influence of Donor-Related and Organization-Related Information on Donation Choice and Amount 미리보기
저자
Fajardo, Tatiana M.; Townsend, Claudia; Bolander, Willy
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Transformative Marketing: The Next 20 Years 미리보기
저자
Kumar, V.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
TV Viewing and Advertising Targeting 미리보기
저자
Deng, Yiting; Mela, Carl F.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴