충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : T]
60건 중 60건 출력
1/3 페이지 엑셀파일 출력
제한항목
American Marketing Association 삭제
검색결과제한

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
A TALE OF THREE RESEARCHERS What's the difference between a good researcher and a great one? 미리보기
저자
Smith, P.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
A Tale of Two Twitterspheres: Political Microblogging During and After the 2016 Primary and Presidential Debates 미리보기
저자
Berman, Ron; Melumad, Shiri; Humphrey, Colman; Meyer, Robert
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
A Test of Policy Makers' Formal and Lay Theories Regarding Health Care Prices 미리보기
저자
Fitzgerald, M. Paula; Yencha, Christopher
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
A Thematic Exploration of Digital, Social Media, and Mobile Marketing: Research Evolution from 2000 to 2015 and an Agenda for Future Inquiry 미리보기
저자
Lamberton, Cait; Stephen, Andrew T.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
A Theory of Customer Valuation: Concepts, Metrics, Strategy, and Implementation 미리보기
저자
Kumar, V.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
A Topical History of JMR 미리보기
저자
Huber, J.; Kamakura, W.; Mela, C.F.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
A Two-Factor Explanation of Assimilation and Contrast Effects 미리보기
저자
Meyers-Levy, J.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Take Turns or March in Sync? The Impact of the National Brand Promotion Calendar on Manufacturer and Retailer Performance 미리보기
저자
Guyt, J.Y.; Gijsbrechts, E.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Talk Bursts: The Role of Spikes in Prerelease Word-of-Mouth Dynamics 미리보기
저자
Gelper, Sarah; Peres, Renana; Eliashberg, Jehoshua
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Tapping the Untapped Marketers can learn from product preferences that are simply linked to consumers' physiology 미리보기
저자
Derval, D.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Targeted Online Advertising: Using Reciprocity Appeals to Increase Acceptance Among Users of Free Web Services 미리보기
저자
Schumann, J.H.; von Wangenheim, F.; Groene, N.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Targeted Promotions on an E-Book Platform: Crowding Out, Heterogeneity, and Opportunity Costs 미리보기
저자
Fong, Nathan; Zhang, Yuchi; Luo, Xueming; Wang, Xiaoyi
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Targeting Revenue Leaders for a New Product 미리보기
저자
Haenlein, M.; Libai, B.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Targeting Social Messages with Emotions of Change: The Call for Optimism 미리보기
저자
Peter, P.C.; Honea, H.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Task-Dependent Algorithm Aversion 미리보기
저자
Castelo, Noah; Bos, Maarten W.; Lehmann, Donald R.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Tasting the Tea After a 15-Year Brew: Editorial Reflections on the 1995-1997 Years 미리보기
저자
Mahajan, V.; Venkatesh, R.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Technology Resistance: The Case of Food Production Processes 미리보기
저자
Zheng, Yanmei; Bolton, Lisa E.; Alba, Joseph W.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Temporal Contiguity and Negativity Bias in the Impact of Online Word of Mouth 미리보기
저자
Chen, Z.; Lurie, N.H.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Ten Trends from The CMO Survey™ 미리보기
저자
Moorman, C.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
That's Not So Bad, I'll Eat More! Backfire Effects of Calories-per-Serving Information on Snack Consumption 미리보기
저자
Tangari, Andrea Heintz; Bui, My; Haws, Kelly L.; Liu, Peggy J.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 

하단메뉴