주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : T]
총
60
건 중
60
건 출력
1/3
페이지
제한항목
American Marketing Association
검색결과제한
자료유형
기사
(60)
저자
DeBerry-Spence, B.; Ekpo, A.E.; Adelakun, M.; Gunay, H.
(2)
Demangeot, C.; Adkins, N.R.; Mueller, R.D.; Henderson, G.R.; Ferguson, N.S.; Mandiberg, J.M.; Roy, A.; Johnson, G.D.; Kipnis, E.; Pullig, C.
(2)
Gaski, J.F.
(2)
Ozanne, J.L.; Moscato, E.M.; Kunkel, D.R.
(2)
Aribarg, Anocha; Burson, Katherine A.; Larrick, Richard P.
(1)
Atlas, Stephen A.; Johnson, Eric J.; Payne, John W.
(1)
Berman, Ron; Melumad, Shiri; Humphrey, Colman; Meyer, Robert
(1)
Braun, Michael; Schweidel, David A.; Stein, Eli
(1)
Bublitz, Melissa G.; Escalas, Jennifer Edson; Peracchio, Laura A.; Furchheim, Pia; Grau, Stacy Landreth; Hamby, Anne; Kay, Mark J.; Mulder, Mark R.; Scott, Andrea
(1)
Camacho, Nuno; Nam, Hyoryung; Kannan, P. K.; Stremersch, Stefan
(1)
Castelo, Noah; Bos, Maarten W.; Lehmann, Donald R.
(1)
Chen, Z.; Lurie, N.H.
(1)
Christopher, E.; Singh, I.; Oder, S.
(1)
Cian, L.; Krishna, A.; Elder, R.S.
(1)
Corus, Canan; Saatcioglu, Bige; Kaufman-Scarborough, Carol; Blocker, Christopher P.; Upadhyaya, Shikha; Appau, Samuelson
(1)
Davis, Brennan; Ozanne, Julie L.; Hill, Ronald Paul
(1)
Deng, Yiting; Mela, Carl F.
(1)
Derval, D.
(1)
Elsen, Millie; Pieters, Rik; Wedel, Michel
(1)
Fajardo, Tatiana M.; Townsend, Claudia; Bolander, Willy
(1)
Fang, E.; Lee, J.; Yang, Z.
(1)
Fitzgerald, M. Paula; Yencha, Christopher
(1)
Fong, Nathan; Zhang, Yuchi; Luo, Xueming; Wang, Xiaoyi
(1)
Gelper, Sarah; Peres, Renana; Eliashberg, Jehoshua
(1)
Giebelhausen, M.; Robinson, S.G.; Sirianni, N.J.; Brady, M.K.
(1)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
American Marketing Association
(33)
American Marketing Association]
(19)
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
(8)
발행년도
2013
(12)
2019
(9)
2018
(8)
2014
(7)
2012
(6)
2016
(5)
2017
(5)
1993
(3)
2015
(3)
1997
(2)
더보기
(5)
더보기 취소
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
A TALE OF THREE RESEARCHERS What's the difference between a good researcher and a great one?
저자
Smith, P.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
A Tale of Two Twitterspheres: Political Microblogging During and After the 2016 Primary and Presidential Debates
저자
Berman, Ron; Melumad, Shiri; Humphrey, Colman; Meyer, Robert
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
A Test of Policy Makers' Formal and Lay Theories Regarding Health Care Prices
저자
Fitzgerald, M. Paula; Yencha, Christopher
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
A Thematic Exploration of Digital, Social Media, and Mobile Marketing: Research Evolution from 2000 to 2015 and an Agenda for Future Inquiry
저자
Lamberton, Cait; Stephen, Andrew T.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
A Theory of Customer Valuation: Concepts, Metrics, Strategy, and Implementation
저자
Kumar, V.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
A Topical History of JMR
저자
Huber, J.; Kamakura, W.; Mela, C.F.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
A Two-Factor Explanation of Assimilation and Contrast Effects
저자
Meyers-Levy, J.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Take Turns or March in Sync? The Impact of the National Brand Promotion Calendar on Manufacturer and Retailer Performance
저자
Guyt, J.Y.; Gijsbrechts, E.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Talk Bursts: The Role of Spikes in Prerelease Word-of-Mouth Dynamics
저자
Gelper, Sarah; Peres, Renana; Eliashberg, Jehoshua
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Tapping the Untapped Marketers can learn from product preferences that are simply linked to consumers' physiology
저자
Derval, D.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Targeted Online Advertising: Using Reciprocity Appeals to Increase Acceptance Among Users of Free Web Services
저자
Schumann, J.H.; von Wangenheim, F.; Groene, N.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Targeted Promotions on an E-Book Platform: Crowding Out, Heterogeneity, and Opportunity Costs
저자
Fong, Nathan; Zhang, Yuchi; Luo, Xueming; Wang, Xiaoyi
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Targeting Revenue Leaders for a New Product
저자
Haenlein, M.; Libai, B.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Targeting Social Messages with Emotions of Change: The Call for Optimism
저자
Peter, P.C.; Honea, H.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Task-Dependent Algorithm Aversion
저자
Castelo, Noah; Bos, Maarten W.; Lehmann, Donald R.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Tasting the Tea After a 15-Year Brew: Editorial Reflections on the 1995-1997 Years
저자
Mahajan, V.; Venkatesh, R.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Technology Resistance: The Case of Food Production Processes
저자
Zheng, Yanmei; Bolton, Lisa E.; Alba, Joseph W.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Temporal Contiguity and Negativity Bias in the Impact of Online Word of Mouth
저자
Chen, Z.; Lurie, N.H.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Ten Trends from The CMO Survey™
저자
Moorman, C.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
That's Not So Bad, I'll Eat More! Backfire Effects of Calories-per-Serving Information on Snack Consumption
저자
Tangari, Andrea Heintz; Bui, My; Haws, Kelly L.; Liu, Peggy J.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
2
3
임시보관함보기
하단메뉴