충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : T]
60건 중 60건 출력
2/3 페이지 엑셀파일 출력
제한항목
American Marketing Association 삭제
검색결과제한

검색간략리스트

열거형 테이블형
21.
서명
Theoretical Modeling in Marketing 미리보기
저자
Sridhar Moorthy, K.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
22.
서명
The Teasing Effect: An Underappreciated Benefit of Creating and Resolving an Uncertainty 미리보기
저자
Ruan, Bowen; Hsee, Christopher K.; Lu, Zoe Y.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
23.
서명
The Temporary Marketing Organization 미리보기
저자
Hadida, Allègre L.; Heide, Jan B.; Bell, Simon J.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
24.
서명
The Timing of Codevelopment Alliances in New Product Development Processes: Returns for Upstream and Downstream Partners 미리보기
저자
Fang, E.; Lee, J.; Yang, Z.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
25.
서명
The Transformative Consumer Research Movement 미리보기
저자
Davis, Brennan; Ozanne, Julie L.; Hill, Ronald Paul
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
26.
서명
THINKING CAUSALLY: Apply scientific reasoning to improve the quality of your decisions 미리보기
저자
Grapentine, T.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
27.
서명
Thinking Differently Technology is about more than expanding productivity 미리보기
저자
Smith, J.W.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
28.
서명
Thin Slice Impressions: How Advertising Evaluation Depends on Exposure Duration 미리보기
저자
Elsen, Millie; Pieters, Rik; Wedel, Michel
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
29.
서명
This Logo Moves Me: Dynamic Imagery from Static Images 미리보기
저자
Cian, L.; Krishna, A.; Elder, R.S.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
30.
서명
Three Decades of Marketing Academic input at the Federal Trade Commission: Contributions to Research, Policy Making, and Litigation 미리보기
저자
Hastak, M.; Mazis, M.B.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
31.
서명
Time Preferences and Mortgage Choice 미리보기
저자
Atlas, Stephen A.; Johnson, Eric J.; Payne, John W.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
32.
서명
Tipping the Scale: The Role of Discriminability in Conjoint Analysis 미리보기
저자
Aribarg, Anocha; Burson, Katherine A.; Larrick, Richard P.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
33.
서명
To Bargain or Not to Bargain: The Role of Fixed Costs in Price Negotiations 미리보기
저자
Jindal, Pranav; Newberry, Peter
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
34.
서명
To Buy or Not to Buy: Consumers' Demand Response Patterns for Healthy Versus Unhealthy Food 미리보기
저자
Talukdar, D.; Lindsey, C.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
35.
서명
Tone Your Marketing Muscles 미리보기
저자
Christopher, E.; Singh, I.; Oder, S.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
36.
서명
To Serve Man: A Marketing Manifesto (and an Article That Should Not Have Been Necessary) 미리보기
저자
Gaski, J.F.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
37.
서명
To Serve Man: A Marketing Manifesto (and an Article That Should Not Have Been Necessary) 미리보기
저자
Gaski, J.F.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
38.
서명
Touch Versus Tech: When Technology Functions as a Barrier or a Benefit to Service Encounters 미리보기
저자
Giebelhausen, M.; Robinson, S.G.; Sirianni, N.J.; Brady, M.K.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
39.
서명
Tournaments to Crowdsource Innovation: The Role of Moderator Feedback and Participation Intensity 미리보기
저자
Camacho, Nuno; Nam, Hyoryung; Kannan, P. K.; Stremersch, Stefan
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
40.
서명
Toward a General Theory of Regulatory Arbitrage: A Marketing Systems Perspective 미리보기
저자
Gloukhovtsev, Alexei; Schouten, John W.; Mattila, Pekka
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 

하단메뉴