충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : T]
214건 중 214건 출력
10/11 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
181.
서명
Transfer of Value from Decision Interruption 미리보기
저자
Isaac, M.S.; Brendl, C.M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
182.
서명
Transfer of Value from Decision Interruption 미리보기
저자
Isaac, M.S.; Brendl, C.M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
183.
서명
Transferring Meaning from Cultural Entities to Brands 미리보기
저자
Campbell, M.C.; Warren, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
184.
서명
Transformative Consumer Culture Theory? 미리보기
저자
Ozanne, J. L.; Dobscha, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
185.
서명
Transformative Consumer Culture Theory? 미리보기
저자
Ozanne, J. L.; Dobscha, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
186.
서명
Transforming Self and by Extension Society. An Exploration of Activism Against Consumerism 미리보기
저자
Romani, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
187.
서명
Translation Errors in the Aggregation of Consumer Recommendations 미리보기
저자
Maciejovsky, B.; Budescu, D.V.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
188.
서명
Translation Errors in the Aggregation of Consumer Recommendations 미리보기
저자
Maciejovsky, B.; Budescu, D.V.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
189.
서명
Translation Fidelity: An IRT Analysis of Likert-Type Scale Items from a Culture Change Measure for Italian-Canadians 미리보기
저자
Laroche, M.;Kim, C.;Tomiuk, M. A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
190.
서명
Transnational tourists consuming hyper-masculinity in the Dominican Republic: `All inclusive'? 미리보기
저자
Ourahmoune, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
191.
서명
Triggers of Extraordinary Experiences Within A Sub-cultural Consumption Event 미리보기
저자
Allen, J.; Massiah, C.; Cascio, R.; Johnson, Z.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
192.
서명
Triple Acculturation: The Role of African Americans in the Consumer Acculturation of Kenyan Immigrants 미리보기
저자
Wamwara-Mbugua, L. W.; Cornwell, T. B.; Boller, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
193.
서명
Triple Acculturation: The Role of African Americans in the Consumer Acculturation of Kenyan Immigrants 미리보기
저자
Wamwara-Mbugua, L. W.; Cornwell, T. B.; Boller, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
194.
서명
True Lies in Online Research: How to Determine Accuracy in Web Surveys 미리보기
저자
Toma, B.; Heinrich, D.; Bauer, H.H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
195.
서명
Trust in Financial Investments: Who or What Really Counts 미리보기
저자
Ruppel, C.; Einwiller, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
196.
서명
Trust of the Virtual eWOM Reviewer and the Role of Gendered Self-Construal 미리보기
저자
Sen, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
197.
서명
Trust or Not: The Role of Self-construal in Interacting with Salespeople 미리보기
저자
Guo, W.; Main, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
198.
서명
Truth in the Meaning of Advertisements 미리보기
저자
Meline, K. P
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
199.
서명
Truth in the Meaning of Advertisements 미리보기
저자
Meline, K. P.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
200.
서명
Truth, Lies and Videotape: The Impact of Personality on the Memory for a Consumption Experience 미리보기
저자
Cowley, E.; Caldwell, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 다음 맨뒤

하단메뉴