충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : T]
214건 중 214건 출력
7/11 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
121.
서명
Time versus Money: Differential Use of Heuristics 미리보기
저자
Monga, A.; Saini, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
122.
서명
Tinsel, Trimmings, and Tensions: Consumer Negotiations of a Focal Christmas Artifact 미리보기
저자
Otnes, C.C.; Crosby, E.; Kreuzbauer, R.; Ho, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
123.
서명
To Add or Not To Add? The Effects of Add-ons on Product Evaluation 미리보기
저자
Bertini, M.; Ofek, E.; Ariely, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
124.
서명
To Breakup or Make Up? The Psychology of Consumer Forgiveness 미리보기
저자
Mogilner, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
125.
서명
Today It's New! Great! And Tomorrow? Perceived Product Newness and Product Liking with a Time Perspective 미리보기
저자
Michaut-Denizeau, A.; Knoops, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
126.
서명
Today It's New! Great! And Tomorrow? Perceived Product Newness and Product Liking with a Time Perspective 미리보기
저자
Michaut-Denizeau, A.; Knoops, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
127.
서명
To Deal or Not to Deal: Exploring the Boundaries of Dynamic Inconsistency 미리보기
저자
Dai, X.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
128.
서명
To Deal or Not to Deal: Exploring the Boundaries of Dynamic Inconsistency 미리보기
저자
Dai, X.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
129.
서명
To Do, to Have, or to Share: The Value of Experiences Over Material Possessions Depends on the Involvement of Others 미리보기
저자
Caprariello, P.; Reis, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
130.
서명
To Have and to Hold? Implications of Disposition Tendencies for Consumer Research 미리보기
저자
Haws, K.; Naylor, R.W.; Bearden, W.O.; Coulter, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
131.
서명
To Hold Me Is To Love Me: The Role of Touch in the Endowment Effect 미리보기
저자
Shu, S.; Peck, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
132.
서명
To Indulge or Not to Indulge? Self-Regulation and Overconsumption 미리보기
저자
Chernev, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
133.
서명
To Indulge or Not to Indulge? Self-Regulation and Overconsumption 미리보기
저자
Chernev, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
134.
서명
Too Close to Quit: The Effect of Reward Fungibility on Consumer Purchase Intentions 미리보기
저자
Nunes, J. C.; Dreze, X.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
135.
서명
Too Good to be True vs. Too High to be Good: The Role of Product's Price and Form of Incentive in Sales Promotion Evaluations 미리보기
저자
Makienko, I.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
136.
서명
Too Good to be True vs. Too High to be Good: The Role of Product's Price and Form of Incentive in Sales Promotion Evaluations 미리보기
저자
Makienko, I.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
137.
서명
Too Much Information? How Expertise Disclosures Affect the Persuasiveness of Online Consumer Reviews 미리보기
저자
Kim, S.; Bickart, B.; Brunel, F.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
138.
서명
Too Much to Take In? The Role of Advertising Variables, Emotions and Visual Attention in Consumer Learning for Really New Products 미리보기
저자
Feiereisen, S.; Wong, V.; Broderick, A.J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
139.
서명
Too Much to Take In? The Role of Advertising Variables, Emotions and Visual Attention in Consumer Learning for Really New Products 미리보기
저자
Feiereisen, S.; Wong, V.; Broderick, A.J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
140.
서명
Too Old to Choose? The Effects of Age and Age Related Constructs on Consumer Decision Making 미리보기
저자
Evanschitzky, H.; Woisetschlager, D.M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 다음 맨뒤

하단메뉴