충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : T]
214건 중 214건 출력
8/11 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
141.
서명
Too tired to care: the selfish impulse and the will to be fair 미리보기
저자
Banker, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
142.
서명
Top 10 or #10?: How Positional Inferences Influence the Effectiveness of Category Membership Claims 미리보기
저자
Isaac, M.S.; Grayson, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
143.
서명
To Punish or to Forgive: Examining the Effects of Consumer Penalties on Perceptions and Behavioral Intentions towards the Service Provider 미리보기
저자
Xia, L.; Kukar-Kinney, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
144.
서명
To relate or not to relate - How feature relatedness contributes to product value 미리보기
저자
Gattol, V.; Saaksjarvi, M.; Gill, T.; Schoormans, J.P.L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
145.
서명
To Retain or To Relinquish: Exploring the Disposition Practices of Packrats and Purgers 미리보기
저자
Coulter, R. A.; Ligas, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
146.
서명
To Spend or Not To Spend? The Effect of Budget Constraints on Estimation Processes and Spending Behavior 미리보기
저자
Pennings, J. M. E.; Van Ittersum, K.; Wansink, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
147.
서명
To Start Being....The Anticipation of a Social Role Through Consumption in Life Transition: The Case of the First-Time Pregnancy 미리보기
저자
Sevin, E.; Ladwein, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
148.
서명
To Thine Own Selves Be True: The Effects of Moral Identity and Organizational Status on the Preference for Moral Actions That Differ in Self-Investment 미리보기
저자
Aquino, K.; Reed, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
149.
서명
To Think or Not to Think: The Effect of Cognitive Deliberation on Social Norm Influence 미리보기
저자
Melnyk, V.; van Herpen, E.; Fischer, A.; van Trijp, H.C.M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
150.
서명
Tourism, Art Stars and Consumption: Wyland's Whales 미리보기
저자
Sayre, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
151.
서명
Tourism, Modernity, and Heritage Production at the Alamo 미리보기
저자
Campaneau, C. N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
152.
서명
Toward a Better Understanding of the Effects of Customer Education on Usage Behavior and Satisfaction 미리보기
저자
Aubert, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
153.
서명
Toward a Cultural Theory of Class Consumption: The Social Construction of the Turkish Hand-Knitted Sweater 미리보기
저자
Ustuner, T.; Holt, D. B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
154.
서명
Toward a Dynamic Model of External Information Search 미리보기
저자
Lee, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
155.
서명
Toward A Framework of Product Placement: Theoretical Propositions 미리보기
저자
Russell, C. A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
156.
서명
Toward a More Comprehensive Theory of Attitude Change: The Effects of Inter-Attitudinal Concept Structure on Attitude Dynamics 미리보기
저자
Dinauer, L.D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
157.
서명
Toward a More Comprehensive Theory of Attitude Change: The Effects of Inter-Attitudinal Concept Structure on Attitude Dynamics 미리보기
저자
Dinauer, L.D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
158.
서명
Toward an Understanding of the Choice of Influence Tactics: The Impact of Power 미리보기
저자
Mallalieu, L.;Faure, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
159.
서명
Toward a Renaissance of Goals in Consumer Research on Attitudes and Decision Making 미리보기
저자
Baumgartner, H.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
160.
서명
Toward a Satisfaction Response Taxonomy 미리보기
저자
Ioannou, C.; Black, I. R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 다음 맨뒤

하단메뉴