충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : T]
214건 중 214건 출력
9/11 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
161.
서명
Toward a Theory of Intergenerational Influence in Consumer Behavior: An Exploratory Essay 미리보기
저자
Shah, R. H.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
162.
서명
Toward a Theory on the Content and Structure of Money Attitudes 미리보기
저자
Burgess, S. M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
163.
서명
Toward Developing Conceptual Foundations of Internet Brand Community 미리보기
저자
Kim, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
164.
서명
Toward Developing Conceptual Foundations of Internet Brand Community 미리보기
저자
Kim, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
165.
서명
Towards A Better Understanding of the Low-Income Consumer 미리보기
저자
Hamilton, K.; Catterall, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
166.
서명
Towards a Conceptual Model of Consumer Confusion 미리보기
저자
Mitchell, V.-W.; Walsh, G.; Yamin, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
167.
서명
Towards a Critique of Brand Relationships 미리보기
저자
Bengtsson, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
168.
서명
Towards an Understanding of Media Usage and Acculturation 미리보기
저자
Hmida, M.H.; Ozcaglar-Toulouse, N.; Fosse-Gomez, M.-H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
169.
서명
Towards an Understanding of Media Usage and Acculturation 미리보기
저자
Hmida, M.H.; Ozcaglar-Toulouse, N.; Fosse-Gomez, M.-H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
170.
서명
Towards More Effective Advertising: Understanding Cultural Values and Important Possessions 미리보기
저자
Watson, J. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
171.
서명
Toward the Development of Relationship Theory at the Level of the Product and Brand 미리보기
저자
Fournier, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
172.
서명
Toward the External Validity of the Information Integration Paradigm 미리보기
저자
Marshall, R.;Lee, C. K.-C.;Sum, J. Y.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
173.
서명
Toward Understanding Individual Differences in Web Usage: The Case for Timestyle 미리보기
저자
Ricci, L.; Cotte, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
174.
서명
Tracing Cognitive Processes at the Point of Sale: New Developments and a Comparison of Methods 미리보기
저자
Buttner, O.B.; Silberer, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
175.
서명
Tracing the Daisy Chain: Post-Purchase Affect and Its Influences on Subsequent Consumption 미리보기
저자
Mukhopadhyay, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
176.
서명
Tracking the Age Wave: Parsimonious Estimation in Cohort Analysis 미리보기
저자
Rust, R. J.;Yeung, K. W.-Y.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
177.
서명
Trading Secrets for Savings: How Concerned are Consumers About Club Cards as a Privacy Threat? 미리보기
저자
Sayre, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
178.
서명
Transcultural Tourism: Role of Cultural Metaphors in Enhancing Destination Image 미리보기
저자
Elliot, E.A.; Spence, B.D.; Casakin, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
179.
서명
Transference: the Effect of Relationship History on Consumers' Relationships with Other Firms 미리보기
저자
Bunker, M. P.; Ball, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
180.
서명
Transfer of Brand Equity in Brand Extensions: The Importance of Brand Loyalty 미리보기
저자
Hem, L. E.; Iversen, N. M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 다음 맨뒤

하단메뉴