충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : U]
7건 중 7건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Understanding Consumer Decision Processes Using Verbalization Data: Substantive and Methodological Perspectives 미리보기
저자
Biehal, G. J.;Chakravarti, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Understanding Responses to Sex Appeals in Advertising: An Individual Difference Approach 미리보기
저자
Smith, S. M.;Haugtvedt, C. P.;Jadrich, J. M.;Anton, M. R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Unfulfilled Promises and Personal Confessions: A Postpositivist Inquiry into the Idealized and Experienced Meanings of Consumer Technology 미리보기
저자
Thompson, C. J.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Using Computerized Response Time Measurement for Detecting Secondary Distractions in Advertising 미리보기
저자
Owen, R. S.;Lord, K. R.;Cooper, M. C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Using Conversation Theory to Investigate Conclusion-Drawing: Implications for Persuasion 미리보기
저자
Toncar, M.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Using the Comparative Judgment Task in Consumer Research: An Illustrative Study 미리보기
저자
Viswanathan, M.;Childers, T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Using the Zaltman Metaphor Elicitation Technique to Understand Brand Images 미리보기
저자
Coulter, R. H.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴