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1.
서명
The Unexpected Impact of User Manual at the Pre-purchase Stage on Product Evaluation and Purchase Intention: An Exploratory Study 미리보기
저자
Aubert, B.; Trendel, O.; Ray, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
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2.
서명
The Unexpected Impact of User Manual at the Pre-purchase Stage on Product Evaluation and Purchase Intention: An Exploratory Study 미리보기
저자
Aubert, B.; Trendel, O.; Ray, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
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3.
서명
Unconscious Information Processing Reduces Information Overload and Increase Product Satisfaction 미리보기
저자
Messner, C.; Waenke, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
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4.
서명
Unconscious Information Processing Reduces Information Overload and Increase Product Satisfaction 미리보기
저자
Messner, C.; Waenke, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
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5.
서명
Understanding and Improving Consumer Personal Finances 미리보기
저자
Bolton, L.E.; Bloom, P.; Cohen, J.; Mick, D.G.; Hill, R.P.; Vohs, K.D.; Cheema, A.; Lynch, J.G.; Perry, V.; Zauberman, G.
발행처
Association for Consumer Research
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2009
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6.
서명
Understanding and Improving Consumer Personal Finances 미리보기
저자
Bolton, L.E.; Bloom, P.; Cohen, J.; Mick, D.G.; Hill, R.P.; Vohs, K.D.; Cheema, A.; Lynch, J.G.; Perry, V.; Zauberman, G.
발행처
Association for Consumer Research
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2009
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7.
서명
Understanding Hedonic Misprediction: The Role of Lay Beliefs 미리보기
저자
Ebert, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
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8.
서명
Understanding Hedonic Misprediction: The Role of Lay Beliefs 미리보기
저자
Ebert, J.
발행처
Association for Consumer Research
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2009
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9.
서명
Understanding Shopping Stress Using Perceived Risk and Cognitive Appraisal Theory: A Synthesis, Elaboration and Application 미리보기
저자
MacNeil, E.; MacIntyre, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
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10.
서명
Understanding Shopping Stress Using Perceived Risk and Cognitive Appraisal Theory: A Synthesis, Elaboration and Application 미리보기
저자
MacNeil, E.; MacIntyre, P.
발행처
Association for Consumer Research
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2009
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11.
서명
Understanding the Role of Materialism in the Endowment Effect 미리보기
저자
Lens, I.; Pandelaere, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
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12.
서명
Understanding the Role of Materialism in the Endowment Effect 미리보기
저자
Lens, I.; Pandelaere, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
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13.
서명
Understanding Why Temporally Myopic People Have More Credit Card Debt: Two Complementary Explanations 미리보기
저자
Kees, J.; Joireman, J.; Sprott, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
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14.
서명
Understanding Why Temporally Myopic People Have More Credit Card Debt: Two Complementary Explanations 미리보기
저자
Kees, J.; Joireman, J.; Sprott, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
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15.
서명
Understand the Role of Hybrid-level Country of Origin in Consumers' Product Evaluations 미리보기
저자
Patara, Y.; Monroe, K.B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
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16.
서명
Understand the Role of Hybrid-level Country of Origin in Consumers' Product Evaluations 미리보기
저자
Patara, Y.; Monroe, K.B.
발행처
Association for Consumer Research
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2009
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17.
서명
Under the Cover of Alcohol: The Impact of Alcohol Consumption and Preventive Media on Intentions to Engage in Deviant Behavior 미리보기
저자
Dogerlioglu-Demir, K.; Ehrich, K.; Muehling, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
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18.
서명
Under the Cover of Alcohol: The Impact of Alcohol Consumption and Preventive Media on Intentions to Engage in Deviant Behavior 미리보기
저자
Dogerlioglu-Demir, K.; Ehrich, K.; Muehling, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
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19.
서명
Unexpected Benefits of Being Less Rather Than More Similar: The Influence of Consumer Mindset and Brand Presence on Copycat Evaluation 미리보기
저자
van Horen, F.; Pieters, R.; Stapel, D.A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
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20.
서명
Unexpected Benefits of Being Less Rather Than More Similar: The Influence of Consumer Mindset and Brand Presence on Copycat Evaluation 미리보기
저자
van Horen, F.; Pieters, R.; Stapel, D.A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
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