충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : U]
8건 중 8건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
The Underwater Consumer: The Psychology of Personal Debt 미리보기
저자
Meyer, R.; Johnson, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Uh-Oh, This Might Hurt Our Bottom Line: Consumer and Company Reactions to Product Harm Crises 미리보기
저자
Goss, R.J.; Silvera, D.H.; Laufer, D.; Gillespie, K.; Arsena, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Understanding Design Elements in Bundles 미리보기
저자
Belisle, D.; Bodur, H.O.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Understanding Sustainable Decision-Making of Young Consumers 미리보기
저자
Speidel, S.; Marchand, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Unfair or Unfavorable? Social Comparisons, Attributions of Responsibility and the Spontaneous Activation of (Un)Fairness Concerns 미리보기
저자
Ashworth, L.; McShane, L.; Davis, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Until Death Do Us Part: Consumer Response to Brand Elimination 미리보기
저자
Hart, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Unveiling the Underlying Mechanism for the Matching Effect between Construal Levels and Message Frames: How and Why Do Matches between Gain versus Loss Frames and Construal Levels Enhance Persuasion? 미리보기
저자
Lee, Y.; Wang, J.; Cole, C.A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Using Self-Perceived Age and the List of Values to Study Older Consumer in 4 Nations 미리보기
저자
Kohlbacher, F.; Sudbury, L.; Hofmeister, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴