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1.
서명
The use of sampling methods in advertising research: a gap between theory and practice 미리보기
저자
Sarstedt, Marko; Bengart, Paul; Shaltoni, Abdel Monim; Lehmann, Sebastian
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
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원문제공마감년
2.
서명
Understanding programmatic TV advertising 미리보기
저자
Malthouse, Edward C.; Maslowska, Ewa; Franks, Judy U.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
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원문제공마감년
3.
서명
Understanding the effects of different review features on purchase probability 미리보기
저자
Kim, Su Jung; Maslowska, Ewa; Malthouse, Edward C.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
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원문제공마감년
4.
서명
Using humour to increase effectiveness of shameful health issue advertising: testing the effects of health worry level 미리보기
저자
Yoon, Hye Jin
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
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원문제공마감년
1 

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