충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : U]
98건 중 98건 출력
1/5 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
The Ubiquitous Influence of Expectations 미리보기
저자
Wood, S.; Khan, U.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
The Underwater Consumer: The Psychology of Personal Debt 미리보기
저자
Meyer, R.; Johnson, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
The Unexpected Impact of User Manual at the Pre-purchase Stage on Product Evaluation and Purchase Intention: An Exploratory Study 미리보기
저자
Aubert, B.; Trendel, O.; Ray, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
The Unexpected Impact of User Manual at the Pre-purchase Stage on Product Evaluation and Purchase Intention: An Exploratory Study 미리보기
저자
Aubert, B.; Trendel, O.; Ray, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
The Unhealthy = Tasty Intuition and its Effects on Taste Inferences, Enjoyment, and Choice of Food Products 미리보기
저자
Raghunathan, R.; Walker, R. E.; Hoyer, W. D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
The Unhealthy = Tasty Intuition and its Effects on Taste Inferences, Enjoyment, and Choice of Food Products 미리보기
저자
Raghunathan, R.; Walker, R. E.; Hoyer, W. D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
The Use of Corporate Social Responsibility Arguments in Communication Campaigns: Does Source Credibility Matter? 미리보기
저자
Swaen, V.; Vanhamme, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
The Use of Humor in Promoting Healthy Eating and Better Communication in Parent-Child Dyads and the Moderating Role of Attachment: A Web-Related Intervention 미리보기
저자
Faber, A.; Dube, L.; Belanger, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
The Use of Images of Dead Celebrities in Advertising-History, Growth Factors, Theory, Legality, Ethics and Recommendations 미리보기
저자
D Rozario, D.; Petty, R. D.; Taylor, L. C.; Bryant, F. K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
The Use of Rankings in Uncertainty Reduction Efforts: A Basis Paradigm 미리보기
저자
Quaschning, S.; Vermier, I.; Pandelaere, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
The Use of Seeker and Sentry Persuasion Management Strategies by Heterosexual Male Shoppers 미리보기
저자
Tuncay, L.; Otnes, C. C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Uh-Oh, This Might Hurt Our Bottom Line: Consumer and Company Reactions to Product Harm Crises 미리보기
저자
Goss, R.J.; Silvera, D.H.; Laufer, D.; Gillespie, K.; Arsena, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
"Uh-oh, Where is Our Brand Headed?" Exploring the Role of Risk in Brand Change 미리보기
저자
Sjodin, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Unanticipated Marketing Effects of Color: Empirical Tests in Two Contexts 미리보기
저자
Choi, J.; Singh, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Uncertainty, Virtual Consumption, and Prolonged Happiness 미리보기
저자
Qiu, C.; Lee, Y. H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Unconscious Information Processing Reduces Information Overload and Increase Product Satisfaction 미리보기
저자
Messner, C.; Waenke, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Unconscious Information Processing Reduces Information Overload and Increase Product Satisfaction 미리보기
저자
Messner, C.; Waenke, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Uncovering Rhetorical Methods of Word-of-Mouth Talk in an Online Community 미리보기
저자
Alon, A. T.; Brunel, F. F.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Uncovering Rhetorical Methods of Word-of-Mouth Talk in an Online Community 미리보기
저자
Alon, A. T.; Brunel, F. F.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Under Siege: How Consumers Respond and Marketers React to Negative Information 미리보기
저자
Klein, J. G
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 

하단메뉴