충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : U]
98건 중 98건 출력
5/5 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
81.
서명
Use of Negative Cues to Reduce Demand for Counterfeit Products 미리보기
저자
Chakraborty, G.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
82.
서명
Using Bits to Get Bites: Perspectives on Measuring Information in Electronic Environments 미리보기
저자
Lurie, N. H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
83.
서명
Using Brands to Communicate Self: How Effective Are We? 미리보기
저자
Emile, R.; Craig-Lees, M.; Hyde, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
84.
서명
Using Brands to Communicate Self: How Effective Are We? 미리보기
저자
Emile, R.; Craig-Lees, M.; Hyde, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
85.
서명
Using Computerized Response Time Measurement for Detecting Secondary Distractions in Advertising 미리보기
저자
Owen, R. S.;Lord, K. R.;Cooper, M. C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
86.
서명
Using Construal Level Theory to Uncover Cognitive Drivers of Decisions for the Future 미리보기
저자
Chandran, S.; Thomas, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
87.
서명
Using Conversation Theory to Investigate Conclusion-Drawing: Implications for Persuasion 미리보기
저자
Toncar, M.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
88.
서명
Using Conversation Theory to Investigate Conclusion-Drawing: Implications for Persuasion 미리보기
저자
Toncar, M.;Munch, J. M.;Mayo, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
89.
서명
Using or Losing Self Control: Antecedents of Regulatory Strength and Regulatory Depletion 미리보기
저자
Koo, M.; Lee, A. Y.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
90.
서명
Using Promises of Protection and Empowerment to Market Guns to Women: Implications for the Unfairness Doctrine 미리보기
저자
Blair, E.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
91.
서명
Using Public Commitment to Gain Customer Compliance 미리보기
저자
Dellande, S.; Nyer, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
92.
서명
Using Self-Perceived Age and the List of Values to Study Older Consumer in 4 Nations 미리보기
저자
Kohlbacher, F.; Sudbury, L.; Hofmeister, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
93.
서명
Using the Comparative Judgment Task in Consumer Research: An Illustrative Study 미리보기
저자
Viswanathan, M.;Childers, T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
94.
서명
Using the Zaltman Metaphor Elicitation Technique to Understand Brand Images 미리보기
저자
Coulter, R. H.;Zaltman, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
95.
서명
Using the Zaltman Metaphor Elicitation Technique to Understand Brand Images 미리보기
저자
Coulter, R. H.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
96.
서명
Using Visual Interference to Establish New Brand-Attribute Linkages 미리보기
저자
Saenger, C.; Jewell, R.; Johnson, J.W.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
97.
서명
Us Versus Them: Oppositional Brand Loyalty and the Cola Wars 미리보기
저자
Muniz, A. M.; Hamer, L. O.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
98.
서명
Utility Blindness: Why Do We Fall For the Deal? 미리보기
저자
Liu, M. W.; Soman, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 

하단메뉴