주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : U]
총
26
건 중
26
건 출력
1/2
페이지
제한항목
American Marketing Association
검색결과제한
자료유형
기사
(26)
저자
Burroughs, J.E.; Chaplin, L.N.; Pandelaere, M.; Norton, M.I.; Ordabayeva, N.; Gunz, A.; Dinauer, L.
(2)
Arli, Denni; Cadeaux, Jack
(1)
Azmat, Fara; Ferdous, Ahmed Shahriar; Couchman, Paul
(1)
Berry, Christopher; Burton, Scot; Howlett, Elizabeth; Newman, Christopher L.
(1)
Bhattacharya, C. B.
(1)
Bolderdijk, Jan Willem; Steg, Linda; Woerdman, Edwin; Frieswijk, René; De Groot, Judith I. M.
(1)
Cerf, Moran; Greenleaf, Eric; Meyvis, Tom; Morwitz, Vicki G.
(1)
Chen, Xi; van der Lans, Ralf; Phan, Tuan Q.
(1)
Claudy, M.C.; Peterson, M.
(1)
Day, G. S
(1)
Ducarroz, Caroline; Yang, Sha; Greenleaf, Eric A.
(1)
Fang, Eric; Lee, Jongkuk; Palmatier, Robert; Guo, Zhaoyang
(1)
Geyskens, Inge; Gielens, Katrijn; Wuyts, Stefan
(1)
Goodstein, R. C.
(1)
Johnson, Kathryn A.; Liu, Richie L.; Minton, Elizabeth A.; Bartholomew, Darrell E.; Peterson, Mark; Cohen, Adam B.; Kees, Jeremy
(1)
Josephson, Brett W.; Lee, Ju-Yeon; Mariadoss, Babu John; Johnson, Jean L.
(1)
Kanuri, Vamsi K.; Andrews, Michelle
(1)
Katsikeas, Constantine S.; Auh, Seigyoung; Spyropoulou, Stavroula; Menguc, Bulent
(1)
Lemon, Katherine N.; Verhoef, Peter C.
(1)
Perry, V.G.; Blumenthal, P.M.
(1)
Ray, Sourav; Bergen, Mark E.; John, George
(1)
Shah, D.; Kumar, V.; Qu, Y.; Chen, S.
(1)
Taylor, C.R.; Sarkees, M.E.; Bang, H.-K.
(1)
Telpaz, Ariel; Webb, Ryan; Levy, Dino J.
(1)
Wang, Yajin; John, Deborah Roedder
(1)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
American Marketing Association
(18)
American Marketing Association]
(5)
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
(3)
발행년도
2013
(4)
2015
(4)
2016
(4)
2017
(4)
2019
(4)
1980
(1)
1994
(1)
1995
(1)
2012
(1)
2014
(1)
2018
(1)
더보기
(6)
더보기 취소
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
The Unintended Consequence of Price-Based Service Recovery Incentives
저자
Kanuri, Vamsi K.; Andrews, Michelle
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Uncle Sam Rising: Performance Implications of Business-to-Government Relationships
저자
Josephson, Brett W.; Lee, Ju-Yeon; Mariadoss, Babu John; Johnson, Jean L.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Uncovering the Importance of Relationship Characteristics in Social Networks: Implications for Seeding Strategies
저자
Chen, Xi; van der Lans, Ralf; Phan, Tuan Q.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Understanding Customer Experience Throughout the Customer Journey
저자
Lemon, Katherine N.; Verhoef, Peter C.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Understanding Effectiveness Skepticism
저자
Bolderdijk, Jan Willem; Steg, Linda; Woerdman, Edwin; Frieswijk, René; De Groot, Judith I. M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Understanding External and Cascading Benefits for HIV/AIDS Control in a Subsistence Marketplace: Insights from Indonesia
저자
Arli, Denni; Cadeaux, Jack
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Understanding the Bond of Identification: An Investigation of Its Correlates Among Art Museum Members
저자
Bhattacharya, C. B.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1995
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Understanding the Calorie Labeling Paradox in Chain Restaurants: Why Menu Calorie Labeling Alone May Not Affect Average Calories Ordered
저자
Berry, Christopher; Burton, Scot; Howlett, Elizabeth; Newman, Christopher L.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Understanding the Dynamics Between Social Entrepreneurship and Inclusive Growth in Subsistence Marketplaces
저자
Azmat, Fara; Ferdous, Ahmed Shahriar; Couchman, Paul
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Understanding the Effects of Plural Marketing Structures on Alliance Performance
저자
Fang, Eric; Lee, Jongkuk; Palmatier, Robert; Guo, Zhaoyang
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Understanding the Fine Print: The Need for Effective Testing of Mandatory Mortgage Loan Disclosures
저자
Perry, V.G.; Blumenthal, P.M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Understanding the Impact of In-Process Promotional Messages: An Application to Online Auctions
저자
Ducarroz, Caroline; Yang, Sha; Greenleaf, Eric A.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Understanding the Underutilization of Urban Bicycle Commuting: A Behavioral Reasoning Perspective
저자
Claudy, M.C.; Peterson, M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Understanding the Value of On-Premise Signs as Marketing Devices for Legal and Public Policy Purposes
저자
Taylor, C.R.; Sarkees, M.E.; Bang, H.-K.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Understanding Value-Added Resellers' Assortments of Multicomponent Systems
저자
Ray, Sourav; Bergen, Mark E.; John, George
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
United We Stand: The Impact of Buying Groups on Retailer Productivity
저자
Geyskens, Inge; Gielens, Katrijn; Wuyts, Stefan
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Unpacking the Relationship Between Sales Control and Salesperson Performance: A Regulatory Fit Perspective
저자
Katsikeas, Constantine S.; Auh, Seigyoung; Spyropoulou, Stavroula; Menguc, Bulent
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Unprofitable Cross-Buying: Evidence from Consumer and Business Markets
저자
Shah, D.; Kumar, V.; Qu, Y.; Chen, S.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
UPC Scanner Pricing Systems: Are They Accurate?
저자
Goodstein, R. C.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Up, Up, and Away: Upgrading as a Response to Dissimilar Brand Users
저자
Wang, Yajin; John, Deborah Roedder
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
2
임시보관함보기
하단메뉴