충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : U]
98건 중 98건 출력
2/5 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
21.
서명
Under Siege: How Consumers Respond and Marketers React to Negative Information 미리보기
저자
Klein, J. G.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
22.
서명
Understanding Altruism: Stories, Experiments, and Cross-Cultural Comparisons 미리보기
저자
Strahilevitz, M.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
23.
서명
Understanding and Encouraging Consumer Complaint Behavior: Improving Organizational Complaint Management 미리보기
저자
Davidow, M.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
24.
서명
Understanding and Improving Consumer Personal Finances 미리보기
저자
Bolton, L.E.; Bloom, P.; Cohen, J.; Mick, D.G.; Hill, R.P.; Vohs, K.D.; Cheema, A.; Lynch, J.G.; Perry, V.; Zauberman, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
25.
서명
Understanding and Improving Consumer Personal Finances 미리보기
저자
Bolton, L.E.; Bloom, P.; Cohen, J.; Mick, D.G.; Hill, R.P.; Vohs, K.D.; Cheema, A.; Lynch, J.G.; Perry, V.; Zauberman, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
26.
서명
Understanding Collaboration and Collective Production: New Insights on Consumer Co-Production 미리보기
저자
Humphreys, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
27.
서명
Understanding Conformity in Consumption Contexts: Individual Differences in Need for Approval and the Propensity to Conform 미리보기
저자
Barger, V.; Peck, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
28.
서명
Understanding Consumer Decision Processes Using Verbalization Data: Substantive and Methodological Perspectives 미리보기
저자
Biehal, G. J.;Chakravarti, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
29.
서명
Understanding Consumer Enjoyment and Happiness 미리보기
저자
Williams, T. P.; Lee, A. Y.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
30.
서명
Understanding Consumer Enjoyment and Happiness 미리보기
저자
Williams, T. P.; Lee, A. Y.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
31.
서명
Understanding Consumer Response to Cause-Related Marketing 미리보기
저자
Berger, I. E
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
32.
서명
Understanding Consumer Response to Cause-Related Marketing 미리보기
저자
Berger, I. E.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
33.
서명
Understanding Consumers' Collective Action on the Internet - A Definition and Discussion of Relevant Concepts for Research 미리보기
저자
Hemetsberger, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
34.
서명
Understanding Consumers' Need to Personally Inspect Products Prior to Purchase 미리보기
저자
Dailey, L. C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
35.
서명
Understanding Consumers' Perceptions of Fashion 미리보기
저자
Zhang, J.; Elmadag, A. B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
36.
서명
Understanding Consumers' Response to Incongruent Product Information: New Research and Insights 미리보기
저자
Malaviya, P.;Meyers-Levy, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
37.
서명
Understanding Design Elements in Bundles 미리보기
저자
Belisle, D.; Bodur, H.O.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
38.
서명
Understanding Hedonic Misprediction: The Role of Lay Beliefs 미리보기
저자
Ebert, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
39.
서명
Understanding Hedonic Misprediction: The Role of Lay Beliefs 미리보기
저자
Ebert, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
40.
서명
Understanding Intergenerational Transfer of Influence Processes and Facilitating Conditions 미리보기
저자
Mukherji, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 

하단메뉴