충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : U]
98건 중 98건 출력
3/5 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
41.
서명
Understanding Our Behavior as We Age: Effects of Memory and Time Horizons on Beliefs, Preferences, and Choices 미리보기
저자
Skurnik, I.; Yoon, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
42.
서명
Understanding Our Behavior as We Age: Effects of Memory and Time Horizons on Beliefs, Preferences, and Choices 미리보기
저자
Skurnik, I.; Yoon, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
43.
서명
Understanding Pleasures: Source, Experience, and Remembrances 미리보기
저자
Le Bel, J. L.;Dube, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
44.
서명
Understanding Prosocial Behavior Among Consumers and Organizations 미리보기
저자
Strahilevitz, M.; Mick, D.; Small, D.; Torelli, C.J.; Kaikati, A.M.; Goldsmith, K.; Norton, M.; Verrochi, N.; Sen, S.; Carvalho, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
45.
서명
Understanding Reactions To Assortments: A Process Perspective 미리보기
저자
Diehl, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
46.
서명
Understanding Responses to Sex Appeals in Advertising: An Individual Difference Approach 미리보기
저자
Smith, S. M.;Haugtvedt, C. P.;Jadrich, J. M.;Anton, M. R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
47.
서명
Understanding Shopping Stress Using Perceived Risk and Cognitive Appraisal Theory: A Synthesis, Elaboration and Application 미리보기
저자
MacNeil, E.; MacIntyre, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
48.
서명
Understanding Shopping Stress Using Perceived Risk and Cognitive Appraisal Theory: A Synthesis, Elaboration and Application 미리보기
저자
MacNeil, E.; MacIntyre, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
49.
서명
Understanding Sustainable Decision-Making of Young Consumers 미리보기
저자
Speidel, S.; Marchand, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
50.
서명
Understanding the Adolescent's Consumption World: Shopping, Influencing, Deceiving 미리보기
저자
Bristol, T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
51.
서명
Understanding the Impact of Parents-Provided Financial Education on the Satisfaction with Life: The Moderating and Mediating Role of Consumer Characteristics 미리보기
저자
Pashkevich, V.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
52.
서명
Understanding the Role of Co-Creation in Fantasy and Fun 미리보기
저자
Baker, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
53.
서명
Understanding the Role of Materialism in the Endowment Effect 미리보기
저자
Lens, I.; Pandelaere, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
54.
서명
Understanding the Role of Materialism in the Endowment Effect 미리보기
저자
Lens, I.; Pandelaere, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
55.
서명
Understanding the Simultaneous Effects of Category Fit and Order of Entry on Consumer Perceptions of Brand Extensions 미리보기
저자
Oakley, J. L.; Balachander, S.; Sriram, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
56.
서명
Understanding Value Perceptions in Consumer Relationships: A Look at the Role of Self-Esteem 미리보기
저자
Long-Tolbert, S.; Suri, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
57.
서명
Understanding Why Temporally Myopic People Have More Credit Card Debt: Two Complementary Explanations 미리보기
저자
Kees, J.; Joireman, J.; Sprott, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
58.
서명
Understanding Why Temporally Myopic People Have More Credit Card Debt: Two Complementary Explanations 미리보기
저자
Kees, J.; Joireman, J.; Sprott, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
59.
서명
Understand the Role of Hybrid-level Country of Origin in Consumers' Product Evaluations 미리보기
저자
Patara, Y.; Monroe, K.B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
60.
서명
Understand the Role of Hybrid-level Country of Origin in Consumers' Product Evaluations 미리보기
저자
Patara, Y.; Monroe, K.B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 

하단메뉴