충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : U]
98건 중 98건 출력
4/5 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
61.
서명
Under the Cover of Alcohol: The Impact of Alcohol Consumption and Preventive Media on Intentions to Engage in Deviant Behavior 미리보기
저자
Dogerlioglu-Demir, K.; Ehrich, K.; Muehling, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
62.
서명
Under the Cover of Alcohol: The Impact of Alcohol Consumption and Preventive Media on Intentions to Engage in Deviant Behavior 미리보기
저자
Dogerlioglu-Demir, K.; Ehrich, K.; Muehling, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
63.
서명
Unexpected Benefits of Being Less Rather Than More Similar: The Influence of Consumer Mindset and Brand Presence on Copycat Evaluation 미리보기
저자
van Horen, F.; Pieters, R.; Stapel, D.A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
64.
서명
Unexpected Benefits of Being Less Rather Than More Similar: The Influence of Consumer Mindset and Brand Presence on Copycat Evaluation 미리보기
저자
van Horen, F.; Pieters, R.; Stapel, D.A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
65.
서명
Unfair or Unfavorable? Social Comparisons, Attributions of Responsibility and the Spontaneous Activation of (Un)Fairness Concerns 미리보기
저자
Ashworth, L.; McShane, L.; Davis, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
66.
서명
Unfulfilled Promises and Personal Confessions: A Postpositivist Inquiry into the Idealized and Experienced Meanings of Consumer Technology 미리보기
저자
Thompson, C. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
67.
서명
Unfulfilled Promises and Personal Confessions: A Postpositivist Inquiry into the Idealized and Experienced Meanings of Consumer Technology 미리보기
저자
Thompson, C. J.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
68.
서명
Unintended Purchase Opportunities: Goal Conflict, Mixed Emotions, and Intertemporal Effects on Persuasion 미리보기
저자
Mukhopadhyay, A.; Johar, G. V.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
69.
서명
Unnecessary Purchases: Creating Artificial Buying Pressure through the Use of Coupons 미리보기
저자
Walker, R. E.; Raghunathan, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
70.
서명
Unraveling Motivation: Affective and Cognitive Processes Underlying Consumer Goals and Choices 미리보기
저자
Wadhwa, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
71.
서명
Unraveling Motivation: Affective and Cognitive Processes Underlying Consumer Goals and Choices 미리보기
저자
Wadhwa, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
72.
서명
Unsuccessful Purchase Experiences and Future Consumer Decisions: Effects of Initial Goal Setting Processes and Counterfactual Thoughts 미리보기
저자
Na, J.-H.; Park, J.; Suk, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
73.
서명
Until Death Do Us Part: Consumer Response to Brand Elimination 미리보기
저자
Hart, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
74.
서명
Until the Dust Settles: Why an Economic Downturn Promotes Consumer Spending Strikes and How to Overcome This 미리보기
저자
Yabar, J.; Pieters, R.; Stapel, D.A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
75.
서명
Unveiling the Underlying Mechanism for the Matching Effect between Construal Levels and Message Frames: How and Why Do Matches between Gain versus Loss Frames and Construal Levels Enhance Persuasion? 미리보기
저자
Lee, Y.; Wang, J.; Cole, C.A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
76.
서명
Upgrading by Association: An Experimental Investigation of a New Format of Comparative Advertising 미리보기
저자
Kara, A.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
77.
서명
Urban Archetypal Hedonistas 미리보기
저자
Caldwell, M.; Henry, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
78.
서명
Urban Archetypal Hedonistas 미리보기
저자
Caldwell, M.; Henry, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
79.
서명
U.S. Consumer's Cultural Choices: The Interplay of Ethnocentrism and Global Openness 미리보기
저자
Russell, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
80.
서명
Usenet Groups, Virtual Community, and Consumer Behaviors 미리보기
저자
Okleshen, C.;Grossbart, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 

하단메뉴