충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : U]
27건 중 27건 출력
2/2 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
21.
서명
Using cointegration analysis for modeling marketing interactions in dynamic environments: methodological issues and an empirical illustration 미리보기
저자
Grewal, R.
발행처
ELSEVIER SCIENCE PUBLISHING CO INC
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
22.
서명
Using Conjoint Analysis in Industrial Marketing: The Role of Judgment 미리보기
저자
Auty, S.
발행처
ELSEVIER SCIENCE PUBLISHING CO INC
원문제공시작년
1995
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
23.
서명
Using Conjoint Analysis to Help Design Product Platforms 미리보기
저자
Moore, W. L.
발행처
ELSEVIER SCIENCE PUBLISHING CO INC
원문제공시작년
1999
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
24.
서명
Using experts` experiences through stories in teaching new product development 미리보기
저자
Hernandez-Serrano, J.; Stefanou, S. E.; Hood, L. F.; Zoumas, B. L.
발행처
ELSEVIER SCIENCE PUBLISHING CO INC
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
25.
서명
Using Price as a Weapon: An Economic and Legal Analysis of Predatory Pricing 미리보기
저자
Ursic, M. L.
발행처
ELSEVIER SCIENCE PUBLISHING CO INC
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
26.
서명
Using Purchase Influence Niching for Better Focus in Industrial Marketing Plans: Observations and Examples 미리보기
저자
Weber, J. A.
발행처
ELSEVIER SCIENCE PUBLISHING CO INC
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
27.
서명
Using the Analytic Hierarchy Process in New Product Screening 미리보기
저자
Calantone, R. J.
발행처
ELSEVIER SCIENCE PUBLISHING CO INC
원문제공시작년
1999
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 

하단메뉴