충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : W]
240건 중 240건 출력
1/12 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
The Waiting Game: The Role of Predicted Value, Wait Disconfirmation, and Providers' Actions in Consumers' Service Evaluations 미리보기
저자
Yan, R.-N.; Lotz, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
The Waiting Game: The Role of Predicted Value, Wait Disconfirmation, and Providers' Actions in Consumers' Service Evaluations 미리보기
저자
Yan, R.-N.; Lotz, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
The Warm Glow Heuristic: When Liking Leads to Familiarity 미리보기
저자
Monin, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
The Waxing and Waning of Desire 미리보기
저자
Vohs, K.; Hofmann, W.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
The When, Why and How of Default Effects: Exploring Mechanism, Moderators and the Effective Use of Defaults 미리보기
저자
Danilowitz, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
The Wild West in the Consumer Imagination 미리보기
저자
Witkowski, T. H.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
The Worldminded Consumer: An Emic Exploration 미리보기
저자
Beckmann, S.; Botschen, G.; Botschen, M.; Douglas, S. P.; Friese, S.; Nijssen, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
(Waiting) Time Flies When the Tune Flows: Music Influences Affective Responses to Waiting by Changing the Subjective Experience of Passing Time 미리보기
저자
Areni, C.; Grantham, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
(Waiting) Time Flies When the Tune Flows: Music Influences Affective Responses to Waiting by Changing the Subjective Experience of Passing Time 미리보기
저자
Areni, C.; Grantham, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Walking the Tightrope between Feeling Good and Being Accurate: Mood-as-a-Resource in Processing Persuasive Messages 미리보기
저자
Raghunathan, R.; Trope, Y.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Walking the Work-life Tightrope 미리보기
저자
Raghunathan, R.; Dahl, D.; Haws, K.; Johar, G.; Labroo, A.; MacDonnell, R.; Mishra, H.; Morwitz, V.; Nunes, J.; van Osselaer, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Wanting a Bit(e) of Everything. The Role of Appetitive Desire in Variety Seeking 미리보기
저자
Goukens, C.; Dewitte, S.; Pendelaere, M.; Warlop, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Wanting a Bit(e) of Everything. The Role of Appetitive Desire in Variety Seeking 미리보기
저자
Goukens, C.; Dewitte, S.; Pendelaere, M.; Warlop, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Wanting a Bit(e) of Everything. The Role of Hunger on Variety Seeking 미리보기
저자
Goukens, C.; Dewitte, S.; Pandelaere, M.; Warlop, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Website Image Transfer: Perception of Uninformative Online Ads 미리보기
저자
Yang, X.; Chen, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
We Happy Few: Redefining Community in Marketing 미리보기
저자
Fowler, A.; Krush, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Weight and Height and Shape and Size: When Do Peripheral Cues Drive Evaluation and Consumption? 미리보기
저자
Wansink, B.; van Ittersum, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Welcome to the Jungle: Understanding How Environmental Cues Influence Consumption in ``The Wild'' 미리보기
저자
Cavanaugh, L.A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Welcome to the Jungle: Understanding How Environmental Cues Influence Consumption in ``The Wild'' 미리보기
저자
Cavanaugh, L.A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Welfare Reform and Health Care for the Poor: Implications for Social Marketing 미리보기
저자
Hill, R. P.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 다음 맨뒤

하단메뉴