주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : W]
총
20
건 중
20
건 출력
1/1
페이지
제한항목
2005
Association for Consumer Research
검색결과제한
자료유형
기사
(20)
저자
Berger, J. A.
(1)
Bosmans, A.; Baumgartner, H.
(1)
Brown, C. L.; Goldberg, J.; Schwarz, N.
(1)
Cowley, E.; Mitchell, A. A.
(1)
Goukens, C.; Dewitte, S.; Pandelaere, M.; Warlop, L.
(1)
Greifeneder, R.; Bless, H.
(1)
Han, S.; Shavitt, S.
(1)
Iyengar, S. S.; Mogilner, C.
(1)
Johnson, A. R.
(1)
Main, K.; Ashworth, L.
(1)
Matta, S.; Folkes, V. S.
(1)
Monin, B.
(1)
Moore, D. J.
(1)
Morrin, M.; Inman, J.; Broniarczyk, S.; Broussard, J.
(1)
Park, K.; Priester, J. R.
(1)
Patrick, V. M.; Park, C. W.
(1)
Sredl, K. C.
(1)
Stolzoff, N.
(1)
Walker, R. E.; Irwin, J.
(1)
Zhu, R.; Meyers-Levy, J.
(1)
더보기
(15)
더보기 취소
출판사
Association for Consumer Research
(20)
발행년도
2005
(20)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
The Warm Glow Heuristic: When Liking Leads to Familiarity
저자
Monin, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Wanting a Bit(e) of Everything. The Role of Hunger on Variety Seeking
저자
Goukens, C.; Dewitte, S.; Pandelaere, M.; Warlop, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Westernization of Cultural Values in Korean Advertising: A Longitudinal Content Analysis of Magazine Ads from 1968-1998
저자
Han, S.; Shavitt, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
What Do Novice Consumers Remember?
저자
Cowley, E.; Mitchell, A. A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
What Do You Mean I Was Rejected? An Investigation of Consumer Responses to Rejection
저자
Main, K.; Ashworth, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
What's Anthropological about Corporate Ethnography? Lessons from the Field
저자
Stolzoff, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
When A Celebrity is Tied to Immoral Behavior: Consumer Reactions to Michael Jackson and Kobe Bryant
저자
Johnson, A. R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
When and Why Temporal Distance Matters: The Role of Elaboration and Confidence
저자
Park, K.; Priester, J. R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
When Do Consumers Rely on Conceptual Versus Experiential Processing Heuristics?
저자
Zhu, R.; Meyers-Levy, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
When Do Product Descriptions Stimulate Craving and Desire for Guilty Pleasures?
저자
Moore, D. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
When Feelings Influence Product Evaluations (and When They Do Not): Discrete-Affect-Validation and the Role of Consumption Motives
저자
Bosmans, A.; Baumgartner, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
When Feelings Matter: Determinants of the Use of Cognitive Subjective Feelings
저자
Greifeneder, R.; Bless, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
When Less Is More: The Impact of Fund Assortment, Decision Alternatives, and Decision Maker Style on Retirement Investing Behavior
저자
Morrin, M.; Inman, J.; Broniarczyk, S.; Broussard, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
When More Choice Motivates: Considering the Benefits of Perceived versus Actual Choice on Outcome Satisfaction
저자
Iyengar, S. S.; Mogilner, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
When One Thing Leads To Another: Consumption Chains and Consumer Satisfaction
저자
Patrick, V. M.; Park, C. W.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
When Women are from Mars and Men from Venus: The Effect of Gender Counter-Stereotypical Employees on Consumers' Perceptions
저자
Matta, S.; Folkes, V. S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
"Why Are We So Stupid": An Historic Approach to Post-Socialist Consumer Research
저자
Sredl, K. C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Why Fads Fade: The Abandonment of Cultural Tastes
저자
Berger, J. A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Why Tip the Waitress?: How Identity Moderates the Conflict Between Economic and Social Norms
저자
Brown, C. L.; Goldberg, J.; Schwarz, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Why What It Is and Who It Goes To Matters: The Emotional and Experiential Antecedents of Product Disposal Choices
저자
Walker, R. E.; Irwin, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
임시보관함보기
하단메뉴