충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : W]
20건 중 20건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
The Warm Glow Heuristic: When Liking Leads to Familiarity 미리보기
저자
Monin, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Wanting a Bit(e) of Everything. The Role of Hunger on Variety Seeking 미리보기
저자
Goukens, C.; Dewitte, S.; Pandelaere, M.; Warlop, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Westernization of Cultural Values in Korean Advertising: A Longitudinal Content Analysis of Magazine Ads from 1968-1998 미리보기
저자
Han, S.; Shavitt, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
What Do Novice Consumers Remember? 미리보기
저자
Cowley, E.; Mitchell, A. A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
What Do You Mean I Was Rejected? An Investigation of Consumer Responses to Rejection 미리보기
저자
Main, K.; Ashworth, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
What's Anthropological about Corporate Ethnography? Lessons from the Field 미리보기
저자
Stolzoff, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
When A Celebrity is Tied to Immoral Behavior: Consumer Reactions to Michael Jackson and Kobe Bryant 미리보기
저자
Johnson, A. R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
When and Why Temporal Distance Matters: The Role of Elaboration and Confidence 미리보기
저자
Park, K.; Priester, J. R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
When Do Consumers Rely on Conceptual Versus Experiential Processing Heuristics? 미리보기
저자
Zhu, R.; Meyers-Levy, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
When Do Product Descriptions Stimulate Craving and Desire for Guilty Pleasures? 미리보기
저자
Moore, D. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
When Feelings Influence Product Evaluations (and When They Do Not): Discrete-Affect-Validation and the Role of Consumption Motives 미리보기
저자
Bosmans, A.; Baumgartner, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
When Feelings Matter: Determinants of the Use of Cognitive Subjective Feelings 미리보기
저자
Greifeneder, R.; Bless, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
When Less Is More: The Impact of Fund Assortment, Decision Alternatives, and Decision Maker Style on Retirement Investing Behavior 미리보기
저자
Morrin, M.; Inman, J.; Broniarczyk, S.; Broussard, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
When More Choice Motivates: Considering the Benefits of Perceived versus Actual Choice on Outcome Satisfaction 미리보기
저자
Iyengar, S. S.; Mogilner, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
When One Thing Leads To Another: Consumption Chains and Consumer Satisfaction 미리보기
저자
Patrick, V. M.; Park, C. W.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
When Women are from Mars and Men from Venus: The Effect of Gender Counter-Stereotypical Employees on Consumers' Perceptions 미리보기
저자
Matta, S.; Folkes, V. S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
"Why Are We So Stupid": An Historic Approach to Post-Socialist Consumer Research 미리보기
저자
Sredl, K. C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Why Fads Fade: The Abandonment of Cultural Tastes 미리보기
저자
Berger, J. A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Why Tip the Waitress?: How Identity Moderates the Conflict Between Economic and Social Norms 미리보기
저자
Brown, C. L.; Goldberg, J.; Schwarz, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Why What It Is and Who It Goes To Matters: The Emotional and Experiential Antecedents of Product Disposal Choices 미리보기
저자
Walker, R. E.; Irwin, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴