충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : W]
44건 중 44건 출력
1/3 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
The Waiting Game: The Role of Predicted Value, Wait Disconfirmation, and Providers' Actions in Consumers' Service Evaluations 미리보기
저자
Yan, R.-N.; Lotz, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
The Waiting Game: The Role of Predicted Value, Wait Disconfirmation, and Providers' Actions in Consumers' Service Evaluations 미리보기
저자
Yan, R.-N.; Lotz, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Wanting a Bit(e) of Everything. The Role of Appetitive Desire in Variety Seeking 미리보기
저자
Goukens, C.; Dewitte, S.; Pendelaere, M.; Warlop, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Wanting a Bit(e) of Everything. The Role of Appetitive Desire in Variety Seeking 미리보기
저자
Goukens, C.; Dewitte, S.; Pendelaere, M.; Warlop, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
What Do Consumers Consume in Santa? A Comparative Study of Santa Claus in Scandinavia 미리보기
저자
Kimura, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
What Do Consumers Consume in Santa? A Comparative Study of Santa Claus in Scandinavia 미리보기
저자
Kimura, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
What Do They Say About "Friends?" 미리보기
저자
Chiou, J.-S.; Lee, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
What Do They Say About "Friends?" 미리보기
저자
Chiou, J.-S.; Lee, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
What's On Your Mind? Neuroscientific Approaches to Studying Consumer Choice 미리보기
저자
Hedgcock, W.; Rao, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
What's On Your Mind? Neuroscientific Approaches to Studying Consumer Choice 미리보기
저자
Hedgcock, W.; Rao, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
When Behaving Bad is Good: Self-Regulation Enhancement by Strategic Goal-Deviation in Consumption 미리보기
저자
do Vale, R. C.; Pieters, R.; Zeelenberg, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
When Behaving Bad is Good: Self-Regulation Enhancement by Strategic Goal-Deviation in Consumption 미리보기
저자
do Vale, R. C.; Pieters, R.; Zeelenberg, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
When Brands Join Hands: Examining the Reciprocal Effects of Brand Alliance Strategies on Partner Brand Equity 미리보기
저자
Swaminathan, V.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
When Brands Join Hands: Examining the Reciprocal Effects of Brand Alliance Strategies on Partner Brand Equity 미리보기
저자
Swaminathan, V.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
When Choosing Is Not Deciding: The Effect of Perceived Responsibility on Choice Outcome Satisfaction 미리보기
저자
Botti, S.; McGill, A. L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
When Choosing Is Not Deciding: The Effect of Perceived Responsibility on Choice Outcome Satisfaction 미리보기
저자
Botti, S.; McGill, A. L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
When David Becomes Goliath Ideological Discourse in New Online Consumer Movements 미리보기
저자
Hemetsberger, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
When David Becomes Goliath Ideological Discourse in New Online Consumer Movements 미리보기
저자
Hemetsberger, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
When do Moods Influence Consumer Preferences?: Moderators of Mood Congruency 미리보기
저자
White, K.; McFarland, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
When do Moods Influence Consumer Preferences?: Moderators of Mood Congruency 미리보기
저자
White, K.; McFarland, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 

하단메뉴