충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : W]
602건 중 602건 출력
15/31 페이지 엑셀파일 출력
제한항목
2006 삭제
검색결과제한

검색간략리스트

열거형 테이블형
281.
서명
When consumers follow their feelings: The impact of affective or cognitive focus on the basis of consumers choice 미리보기
저자
Scarabis, M.; Florack, A.; Gosejohann, S.
발행처
John Wiley & Sons, Ltd
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
282.
서명
When continuous trading becomes continuous: The impact of institutional trading on the continuous trading system of the Warsaw Stock Exchange 미리보기
저자
Henke, H.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
283.
서명
When courts & Congress collide:the struggle for control of America's judicial system 미리보기
저자
Charles Gardner Geyh
발행처
University of Michigan Press
원문제공시작년
2006
자료유형
단행본 단행본 원문복사 신청
원문제공마감년
284.
서명
When David Becomes Goliath Ideological Discourse in New Online Consumer Movements 미리보기
저자
Hemetsberger, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
285.
서명
When David Becomes Goliath Ideological Discourse in New Online Consumer Movements 미리보기
저자
Hemetsberger, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
286.
서명
When do central bank interventions influence intra-daily and longer-term exchange rate movements? 미리보기
저자
Dominguez, K. M.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
287.
서명
When Do Elites Compete? The Determinants of Political Competition in Russian Regions 미리보기
저자
Sharafutdinova, G.
발행처
Political Science Program of the City University of New York, etc.]
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
288.
서명
WHEN DOES CHAINING REDUCE THE PAASCHE-LASPEYRES SPREAD? AN APPLICATION TO SCANNER DATA 미리보기
저자
Hill, R. J.
발행처
Blackwell Publishing Ltd
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
289.
서명
When does corporate venture capital investment create firm value? 미리보기
저자
Dushnitsky, G.; Lenox, M. J.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
290.
서명
When Does Information about Probability Count in Choices Under Risk?: 미리보기
저자
Tyszka, T.; Zaleskiewicz, T.
발행처
Blackwell Publishing Ltd
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
291.
서명
When Does Partnering Create Market Value? 미리보기
저자
Haussler, C.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
292.
서명
When does the majority become a majority? Empirical analysis of the time at which main market adopters purchase the bulk of our sales 미리보기
저자
Muller, E.; Yogev, G.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
293.
서명
When do firms use different types of customer accounting? 미리보기
저자
Lind, J.; Stromsten, T.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
294.
서명
When do forecasters disagree? An assessment of German growth and inflation forecast dispersion 미리보기
저자
Dopke, J. r.; Fritsche, U.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
295.
서명
When do Moods Influence Consumer Preferences?: Moderators of Mood Congruency 미리보기
저자
White, K.; McFarland, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
296.
서명
When do Moods Influence Consumer Preferences?: Moderators of Mood Congruency 미리보기
저자
White, K.; McFarland, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
297.
서명
When Good Pictures Make for Good Products: Consumer Misattribution Effects in Virtual Product Presentation Environments 미리보기
저자
Cho, H.; Schwarz, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
298.
서명
When Good Pictures Make for Good Products: Consumer Misattribution Effects in Virtual Product Presentation Environments 미리보기
저자
Cho, H.; Schwarz, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
299.
서명
When I Go Out to Eat I Want to Enjoy Myself: An Investigation into Consumers' Use of Nutrition Information 미리보기
저자
Droms, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
300.
서명
When I Go Out to Eat I Want to Enjoy Myself: An Investigation into Consumers' Use of Nutrition Information 미리보기
저자
Droms, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 다음 맨뒤

하단메뉴